Stöd Ukraina

Aktiviteter

Skriv kommentarAlla kommentarer
Salsala
Salsala säger om Larviks bild "Alta kommun":
Tøft bilde!
9 april 2008 17:34
Larvik
Larvik säger om sin bild "Alta kommun":
Det går ann!!!! De har egen Bryllup suite , eget kapell inne på is hotelet. "Selskapslokalene" er inne i et hus som ligger ved siden av is hotelet. Det må jo være perfekt!!
22 mars 2008 13:26
Alana
Alana säger om Larviks bild "Alta kommun":
Nyyydelig!!! :)
22 mars 2008 10:59
Alana
Alana säger om Larviks bild "Alta kommun":
Hei! Dette ser jo bare sååå romantisk og spesielt ut!! :) Du skrev at de hadde kirke og alter, var det en ekte kirke som man kan gifte seg i? Var kirka av is også?
22 mars 2008 10:59
Larvik
Larvik säger till Pernillen:
Hei Vi var der i Februar men med været slik det er nå om dagen vet jeg dessverre ikke. Det er jo mildt og kaldt om hverandre. Men dette anbefales på det sterkeste
12 mars 2008 21:34
Pernillen
Pernillen säger om Larviks blogginlägg "Snøscooter Safari og Is Hotel ":
Hei! Dette høres sinnsykt spennende ut! Hvor mange måneder om året står ishotellet der? Og hvordan ser sesongen ut for scootersafarien? Hilsen Pernille
12 mars 2008 21:30
Larvik
Larvik säger om sin bild "Alta kommun":
Hei Vet du hva dette er noe av det RÅESTE jeg har vært med på.. Jeg har feriert mye rundt omkring i varme strøk men dett var helt rått. Vi kom til Alta og ble tatt imot av ansatte fra der vi skulle bo. Vi kom dit med en hærlig festmat til kvelds med info om hva som skulle skje. Ja tro det eller ei... Etter noen timer fikk vi utlevert varmedresser og varmeklær fra topp til tå. De hadde alt vi trang...
10 mars 2008 21:27
Maria
Maria säger om Larviks bild "Alta kommun":
Dette ser spennende ut! Var det en ordentlig snøscootersafari?
10 mars 2008 20:18
Larvik
Larvik säger om sin bild "Alta kommun":
Det som er morsomt med dette hotellet er at alt er laget av snø og vann.Dise glassa er støpt og laget i vann. Derfor tins disse i hendene pga. kroppsvarmen. Jeg selv har overnattet der og det var en helt spesiell opplevelse
22 februari 2008 15:47
Panicale
Panicale säger om Larviks bild "Alta kommun":
Flott!
22 februari 2008 14:48

Sida:123Nästa