Stöd Ukraina

Aktiviteter

Skriv kommentarAlla kommentarer
Kustaffe
Kustaffe säger om Annies bild "Taj Mahal":
Ett av världens vackraste sevärdhet är jag ganska säker på
21 januari 2009 15:39
Kustaffe
Kustaffe säger om Annies bild "Jaipur":
The pink city, en härlig stad med alla langurer hoppande överallt. En var inne på vårat hotellrum och snodde reseväckaruret
21 januari 2009 15:38
Annie
Annie säger om Ideas bild "Agra":
Köpt en underbar matta här...
20 januari 2009 22:54
Ingemar_e
Ingemar_e säger om Annies bild "Agra":
Som i en liten ask. 3vligt motiv.
20 januari 2009 22:36
Fatiiima
Fatiiima säger till Annie:
Hejsan! Jag undrar om du vet några billiga boenden i Dominkansk Republiken?Och flyg nu i juli-augutsi? Har varit där en gång förut och älskade landet! Mvh
17 juni 2008 23:27
Snickarhelle
Snickarhelle säger om Annies bild "Ett av många tempel":
Var i Norra Goa bodde ni?
7 januari 2008 20:10
Mimman
Mimman säger till Annie:
Ett holländskt flygbolag! vi hittade dom genom en internetsajt som listade alla flygbolag som flögdirektflyg till D.R. Vi bokade dom genom en sajt som såg ut att vara Fritidsresors motsvarighet i Holland. Så vi flyger med KLM till Amsterdam sen direktflyg till Puerto Plata med Arkefly. :) *förhoppningsvis* ;)
8 november 2007 13:43
Annie
Annie säger till Mimman:
Vad är Arkefly?
7 november 2007 15:07
Mimman
Mimman säger till Annie:
Hej Annie! Haha va roligt! Vi åker också den 2/1 från Amsterdam till POP, fast med Arkefly..som vi aldrig har hört talas om innan så vi får hoppas på att det blir bra! :) Vi är jättetacksamma för adresser och nummer du vill dela med dig av! Ha en trevlig helg nu! MVH/ Maja
3 november 2007 13:40
Annie
Annie säger till Mimman:
Hej! Kul att ni ska dit i Januari. Det ska jag också. 2-26/1 med KLM/Marinair, till Puerto Plata via Amsterdam. Är nu på jobbet, men när jag kommer hem i morgon ska jag kolla efter bra adresser och nummer du kan få. Annie
2 november 2007 19:44

Sida:123Nästa