Skriv kommentar | Alla kommentarer |
Mathilda86 säger om Afrikajohans bild "rafting":
vågar man testa??
17 september 2009 11:29
Gullsing säger om Afrikajohans bild "Giraff":
Den är ju söt, men talar inte Marywood i egen sak? ;-D
Gilla
29 april 2009 19:40
Annie76 säger om Afrikajohans blogginlägg "Sista dagen i Miami":
Hej fina vänner!
Det låter riktigt bra även om ni inte haft vädret med er. Nu sippar ni nog på varsin drink, vid poolen, på en stooooooooor båt i det blåa, fina havet!
Kram på er!
Anna
13 februari 2009 12:40
Ekorrholn säger om Afrikajohans blogginlägg "Forsta dagen":
Tatuering? Nej!!!! Morsan
12 februari 2009 17:17
Tuareq säger i Afrikajohans diskussion "Tips på utflykter när man åker på Västindien kryssning":
Västindienkryssning - vad härligt, Det blir säkert en fantastisk resa. Längtar dit igen. Har arbetat på kryssningsbåtar i Västindien
i flera vintrar, dock var det rätt länge sedan, läs gärna mina synpunkter men självklart kolla vad andra skriver som har mer färsk erfarenhet.
MINA FÖRSLAG
JAMAICA -
Jamaica har otroligt vacker natur, underbar tropisk växtlighet, så som man ibland vill tro ...
10 februari 2009 12:17
Kryddan säger i Afrikajohans diskussion "Tips på utflykter när man åker på Västindien kryssning":
Hej
Jag har oxå åkt samma rutt som ni valt fast med Navigator of the seas. På Jamaica åkte jag på en utflykt där vi fick gå och titta på växter (inte riktigt mitt intresse) men vilken härlig natur. Vi åkte sedan vidare och gick i vattenfallet Dunns river falls, känner mig riktigt stolt över detta. Det var en häftig upplevelse, det var mycket folk och man hjälpte varandra genom att hålla händern...
8 februari 2009 21:05
Mpc säger om Afrikajohans bild "Miami Ink":
Är inte sotis ett en dug har min gamla skol tatueringa kvar får lev med dom resten av livet
4 februari 2009 12:47
Foz säger om Afrikajohans bild "Miami Ink":
Bara lite avis ; ) Lite bara...
4 februari 2009 12:37
Elly säger om Afrikajohans blogginlägg "Forsta dagen":
Alltså en tatuering är ju alltid en tatuering MEN en tatuering från MIAMI INC... ja det är ju något speciellt! De är ju helt enkelt grymma!!
Låter som om ni har fåt en härlig start, å när ni bilar runt, glöm inte att svänga förbi och gör en utflykt på EVERGLADES, DET kommer ni inte ångra, häftigt säger jag bara!
Jag skall lägga in mina bilder i datorn så skall jag nog leta fram ett kort som jag ...
4 februari 2009 10:39
Aik säger om Afrikajohans bild "Miami Ink":
Först i kön?
4 februari 2009 05:23
Sida:12345678910111213Nästa