Stöd Ukraina

Aktiviteter

Skriv kommentarAlla kommentarer
Travelmania
Travelmania säger i Raabs diskussion "Kan seriöst inte bestämma oss...":
hej, kan varmt föreslå Kroatien!! Ön Hvar är riktigt trevlig och utmärkt resmål för par. Om ni åker två veckor så kan ni ju även besöka fler öar och någon stad ex Split. Välkommen att läsa lite mer om Hvar på min reseblogg: http://travelmania.blogg.se
21 maj 2015 19:24
Worldofmarie
Rekommenderar östkusten, särskilt kring Cala d'Or. Underbara stränder där! Sen kan ni hyra bil och köra längs västkusten och besöka t.ex. Deía och Valldemosa.
21 maj 2015 18:10
Ricce_89
Ricce_89 säger i Raabs diskussion "Kan seriöst inte bestämma oss...":
Dubai kanske? Tror dock att det är rätt så varmt nu, men det är sjukt fint och det är inte dyrare än något annat!
21 maj 2015 17:14
Raab
Raab säger i sin diskussion "Kan seriöst inte bestämma oss...":
Lutar åt Mallis. Vart på ön ska man få ut mest av den. Magaluf är uteslutet säger jag redan nu
21 maj 2015 16:43
Misinclair
Misinclair säger i Raabs diskussion "Kan seriöst inte bestämma oss...":
Jag kan verkligen rekommendera Jordanien men i juni är det kanske lite varmt i Aqaba. Men där de har sjukt fina sandstränder o fantastiskt vatten i Röda havet. Underbart att snorkla där. Det find massor att se o uppleva. Wadirum öknen, klippstaden Petra och döda havet för att nämna några. :-D
28 april 2015 10:32
Worldofmarie
Det finns ju hur mycket som helst. Sardinien och Balearerna är ju vackra öar. Grekland kanske? Santorini är fint.
28 april 2015 00:28
Ixploretheworldcom
Kroatien är ett bra förslag. Jag och min sambo var i Split förra året. Tog en dagsutflykt till Plitvice Nationalpark bland annat.
27 april 2015 21:08
Raab
Raab säger i sin diskussion "Tja!":
Ser ju kanon ut detta. Tusen tack för jätte bra svar och tips på saker :) Ha det gott!
1 augusti 2012 10:23
Annl
Annl säger i Raabs diskussion "Tja!":
New York Café var något alldeles extra - inredningsmässigt. Helt otroligt maffigt med hur mycket guld som helst. Men jag rekommenderar er inte att äta där - vi käkade lunch där men maten motsvarade inte alls vad vi hade trott att de skulle åstadkomma på ett sådant ställe. Säkert bättre att "bara" fika.
31 juli 2012 17:34
Desires
Desires säger i Raabs diskussion "Tja!":
Ja Budapest är en härlig stad! En av mina favoritstäder i Europa! Några att göra-Tips - Gellertberget med citadellet och Befrielsemonumentet, därifrån har ni den bästa utsikten över den vackra staden - Bada vid Szechenyi-badet, det är det mysigaste badet, är det fint väder kan ni även koppla av i solen en stund där (finns solstolar) - Slottskullen, Budakullen är ett mysigt område, här vand...
31 juli 2012 13:05