Skriv kommentar | Alla kommentarer |
Pinglan70 säger om Marylyns bild "Parishund":
Synd om hunden....
8 oktober 2013 17:38
Rommetorp säger om Marylyns bild "Caloura":
Jag var på Azorerna över påsken men hade otur med vädret mycket regn och hård blåst, har inte lagt ut så många bilder på min sida, det var mycket lite blommor men Azorerna liggar kvar
9 maj 2013 12:10
Ziesta säger om Marylyns bild "Freimarkt med rådhuset":
Aha, så det hade börjat lite med julfirandet redan i oktober? :-)
26 april 2013 10:06
Marylyn säger om sin bild "Freimarkt med rådhuset":
Hej Ziesta, Tack för ditt svar i höstas innan vi åkte! Ja, som du ser njöt vi av våra få dagar där. Och trots att julmarknaderna inte (riktigt) var igång, fick vi uppleva både jul och annat samtidigt.
25 april 2013 18:56
Ziesta säger om Marylyns bild "Freimarkt med rådhuset":
Intressant att se hur torget ser ut utan lite mer öde! :-) Jag var där i december och då var det full fart med julmarknad.
25 april 2013 17:24
Marylyn säger i sin diskussion "Bremen 3 dagar":
Tack, Ziesta, för ditt svar!
Det stämmer att det inte är julmarknadsdags när vi ska till Bremen, men du hade fina bilder och gav mig mera inspiration att se mig om i staden.
24 oktober 2012 19:44
Marylyn säger om Ziestas bild "Hurra, vi hittade något vegetariskt..":
Skönt! Då kanske jag också överlever :)
24 oktober 2012 19:40
Ziesta säger i Marylyns diskussion "Bremen 3 dagar":
Hejsan,
Jag var i Bremen förra året på julmarknadsresa. Antar dock att marknaderna kanske inte har kommit igång ännu i början av november. Annars är det rätt mysigt att strosa runt bland juldekorationerna och dricka gluhwein. Längs med floden Weser är ytterligare en marknad som inte är riktigt lika jul-inspirerad.
Schnoor-kvarteren var också mysiga med vindlande gränder och kullerstensgator...
16 oktober 2012 10:13
Dodi säger om Marylyns bild "Parishund":
Stackars lilla hund, måste ju vara svårt att gå med dom där hemskheterna på tassarna,
det finns folk som inte ska ha djur!!!
5 juli 2012 18:16
Gullsing säger om Marylyns album "Lightversion av mitt Tour de France 2012":
Tack för att jag fick följa med på denna annorlunda resan. Gilla
5 juli 2012 15:49
Sida:123456789101112131415...Nästa