Stöd Ukraina

Aktiviteter

Skriv kommentarAlla kommentarer
Antho
Antho säger i Limias diskussion "Cala´n Bosch Menorca":
Becca, såg att du både varit på Menorca och Kreta! Jag har väldigt stor bedkutsångest !! Kreta( rethymnon ) eller Menorca?? Vi är 2 vuxna och 2 barn (1 o 4 år) Vore jätte snällt om du ville hjälpa mig??;) Med vänlig hälsning, annicka
10 oktober 2013 22:47
Smuffe
Smuffe säger om Limias bild "Mariehamn":
på väg och bada eller var du bara på en promenad ut till holmen?
31 januari 2008 01:15
Limia
Limia säger i Jonassons diskussion "Lefkas, Nikiana":
Hej! Något håll i gång på Nikiana finns inte, har bott där i en vecka vart nästan lappsjuk. Vill man att det ska hända saker så bo i Nidri i stället. Bor man i Nikiana är ett måste att hyra vespa. Hoppas det var till någon hjälp!
25 maj 2007 19:05
Keju
Keju säger till Limia:
tack för tummen upp! Vattnet var osannolikt turkost den dagen vid PortoKatsiki. http://www.reseguiden.se/minsida/keju/bilder/6595
6 maj 2006 22:15
Limia
Limia säger till Matildatjernstrom:
Hej! Zakynthos är fint med bra stränder. Argassi- lugnare ställe och närma till Zakynthos stad. Lagana- party till 04,00 på morgonen. Lagana stranden är fin och packat med folk. Ett måste är smugglers wreak, dit kan man åka med båt eller en hel dagstur med vespa. Har man tur får man se vattensköldpaddorna, vilket vi hade turen att få göra. Ställen kan förändras med åren och det var ett tag sen ja...
23 april 2006 00:12
Matildatjernstrom
Matildatjernstrom säger till Limia:
Jag och mina tjejkompisar ska till Zakynthos i sommar. Var det fint/bra där? något du vill rekommendera? Eller be oss tänka på? =)
22 april 2006 13:41
Limia
Limia säger i sin diskussion "Cala´n Bosch Menorca":
Tack alla som svarat på min fråga! Känns riktigt bra att få åka dit med era varma rekomendationer. Mvh/limia
22 april 2006 00:10
Becca
Becca säger i Limias diskussion "Cala´n Bosch Menorca":
Vi har varit på Menorca och i Cala'n Bosch 3 gånger och älskar ön och byn! Det är ett perfekt ställe för barn. Byn är lagom stor och här finns 2 äventyrsparker för barn, det är nära till havet, mysiga restauranger och shopping. Det råder en avslappad och inte så ”turistig” stämning både på restauranger och i affärer. Inga inkastare och inga försäljare på stränderna. Jag kan rekommendera restaurang...
19 april 2006 15:43
Mari
Mari säger i Limias diskussion "Cala´n Bosch Menorca":
Ni kommer bli supernöjda. Restaurangerna är barnvänliga och har alltid 2 olika varianter av barnstolar, bra barnmenyer (inte så innehållslösa som barnmenyerna i sverige utan 5 vuxenrätter i miniformat). Vi bode på Playa Club när vi var där, men om jag åker dit igen så skulle jag välja erat hotell eftersom ni kommer ha lika nära till stranden som till marinan. Det finns flera lekplatser för barn oc...
12 april 2006 16:08
Mari
Mari säger i Limias diskussion "Cala´n Bosch Menorca":
m
12 april 2006 16:04

Sida:123Nästa