La Bella Roma
Resealbum: La bella Roma 2007Plats: Italien / Rom (Karta)
Filmad: Onsdag 16 Maj 2007
Visningar: 382
Har denna som favorit: 1
Kommentarer till några av bilderna finns i Resealbumet.
Skriv kommentar | Anmäl
Kommentarer
Mariana säger: Ciao!, Härlig, underbar film från Rom! Staden som jag tagit till mitt hjärta sen många år. Åker dit i september. Och musiken - Lucio Dalla, en favoritlåt, helt perfekt!!
|
Brigitta säger: Jätte fint, du är så duktig på att lägga upp filmer och Rom är ju en underbar stad.
|
Muangthai säger: Ciao! Härlig kombination, mycket med historia bakom bilderna. Musiken smälte in i bilderna perfekt.........juvligt. SIAM
|
Myrran säger: Åh härliga Roma - historiens vingslag! Jag var där en vecka 1996 - helt underbart. Du, en som ej är bevandrad, vad sjutton betyder RG???? Jag ska här ge dig en länk till en duktig tjej i USA som heter Jackie och som producerar Elvis-videos på Youtube. Hon vet jag använder sig av Windows Movie Maker och kolla vad många olika övergångar hon gör. Vete katten hur det går till men det är i alla fall bra gjort. Här får du länken som du kan kopiera, klistra in i webbläsaren och kolla på om du vill. Hon är jätteduktig, det är därför jag får sån himla ågren när jag ska försöka med det här själv. Men du är ju på god väg att lyckas! Good luck! http://www.youtube.com/watch?v=4jgI7IoD5RM Maggan
|
Uppladdad av
Sierra
Sierra