Koh Lipe 2009
Resealbum: Thailand & Malaysia 2009Plats: Thailand / Koh Lipe (Karta)
Filmad: Onsdag 18 Februari 2009
Visningar: 1855
Har denna som favorit: 3
Ett stillbildscollage från Koh Lipe 2009.
Tyvärr blir bilderna något oskarpa i filmversionen men de finns även i ovanstående resealbum med bakgrundskommentarer.
Tyvärr blir bilderna något oskarpa i filmversionen men de finns även i ovanstående resealbum med bakgrundskommentarer.
Skriv kommentar | Anmäl
Kommentarer
Marilcj säger: Nu lurade du mig allt...nu blir jag ju än mer sugen! Underbara bilder trots kvaliten! Mari
|
Seastone säger: Härliga bilder, stämmningsfull musik! Har bokat en vecka på Koh Lipe över nyår. Sedan luffar vi vidare norrut under ytterligare två veckor. Längtan blir inte mindre av dessa bilder!
|
Myrran säger: Om Per och jag hamnar i Koh Lipe nästa år så beror det på dig Uffe! Maggan
|
Jambo säger: Underbara bilder, och med bakgrundsmusiken så känns det suggestivt - nästan som om man var där.....
|
Bodidgeridoo säger: Jättebra , Ett kul och rogivande sätt att se en resa på
|
Gullsing säger: Tack för den här fina filmen och den underbara musiken. Det är ju så kul med Win Moviemaker. Jag älskar det. Gilla
|
Marex23 säger: Tack för en vacker och trevlig presentation av Koh Lipe! Skönt att kunna få drömma sig bort en stund och en vacker dag ska det även bli verklighet!
|
Lillanna säger: Härligt, vackert och rogivande...du är duktig Sierra som kan sånt här!
|
Uppladdad av
Sierra
Sierra