Debatt: Sociala medier – Vem kan man lita på?
Resealbum: TUR-mässan 2009Plats: Sverige / Västra Götaland / Göteborg
Visningar: 361
I ledning av Joachim Vogel.
Deltagare:
Joakim Jardenberg – VD Mindpark
Martin Karlsson – Omvärldsanalytiker TUI Turismens utredningsinstitut
Sophia Lindholm – Webbproducent Forsman & Bodenfors
Ur innehållet:
Det räcker inte att "googla" sitt företag en gång i veckan. Man måste finnas där hela tiden. Företagen tvingas bli ärligare när "Wisdom of Crowds" blir ett begrepp. Fler har fått möjlighet att tycka och fler är intresserade av det dom tycker. Och man kan bara lita på sig själv.
Deltagare:
Joakim Jardenberg – VD Mindpark
Martin Karlsson – Omvärldsanalytiker TUI Turismens utredningsinstitut
Sophia Lindholm – Webbproducent Forsman & Bodenfors
Ur innehållet:
Det räcker inte att "googla" sitt företag en gång i veckan. Man måste finnas där hela tiden. Företagen tvingas bli ärligare när "Wisdom of Crowds" blir ett begrepp. Fler har fått möjlighet att tycka och fler är intresserade av det dom tycker. Och man kan bara lita på sig själv.
Skriv kommentar | Anmäl
Uppladdad av
Maria
Maria