Debatt: Är priset enda argumentet? Och varför stämmer det aldrig?
Resealbum: TUR-mässan 2009Plats: Sverige / Västra Götaland / Göteborg
Visningar: 119
I ledning av Joachim Vogel.
Deltagare:
Didrik von Seth – VD Mr Jet / e-bookers Scandinavia
Åsa Lundqvist – Reseredaktör Expressen
Kemal Yamanlar – VD Nazar Nordic
Ur innehållet:
Priset är viktigt som argument men Konsumentverket vill hårdreglera möjligheten att annonsera med pris. Avgift på avgift när man skall köpa sin resa. Unicitet och differentiering ger mindre prisfokusering. Bygg varumärket och fokusera på destinationsupplevelsen.
Deltagare:
Didrik von Seth – VD Mr Jet / e-bookers Scandinavia
Åsa Lundqvist – Reseredaktör Expressen
Kemal Yamanlar – VD Nazar Nordic
Ur innehållet:
Priset är viktigt som argument men Konsumentverket vill hårdreglera möjligheten att annonsera med pris. Avgift på avgift när man skall köpa sin resa. Unicitet och differentiering ger mindre prisfokusering. Bygg varumärket och fokusera på destinationsupplevelsen.
Skriv kommentar | Anmäl
Uppladdad av
Maria
Maria