Stöd Ukraina

58 sekunders jobbansökan... The Best Job In The World!

Plats: Sverige / Västerbotten
Visningar: 588
Har denna som favorit: 1
Så här blev min ansökningsvideo. Vad tror ni om den? Tror ni den säger tillräckligt mycket, på ett utmärkande sätt för att juryn ska hajja till och vilja veta mer om mig?

Vad det handlar om är en 6-månaders projektanställning för att uppleva det stora Barriärrevet i Australien och rapportera om det till världen.

Uppdatering: Buhuuuhu... det blev inte jag utan femtio andra lyckligt lottade som får gå vidare i ansökningen om jobbet. Får hitta något annat att drömma om...

Dela med andra:    
Skriv kommentar  |  Anmäl
Kommentarer
Moose säger:
Kul ansökan! Men allt är uppenbart nu "förbi". Men den var ett nytt grepp. Tack för många tips på DIn hemsida. Nästa resa blir till Afrika och se djut! Och fota!
Postat 2010-08-08 08:11  Anmäl
Apyrum säger:
Hur häftig ansökan som helst!
Jag skulle ha anställt dig direkt...
Postat 2010-04-26 17:37  Anmäl
Perr säger:
Du, den videon var inte dum! Bra jobbat. Tråkigt att du inte fick jobbet.
Postat 2010-01-21 12:30  Anmäl
Malla_ säger:
Dom kunde nog inte engelska, därför fick du inte jobbet =).. Bättre lycka nästa gång.
Postat 2009-04-06 09:03  Anmäl
Sierra säger:
Cecilia!
Rackarns vilken gentil ansökan!
Med din härliga ansökan begriper inte jag varför det inte gick vägen? Men...som jag har sagt till dig tidigare...du kommer att lyckas med något lika kul och då får de stå där med hakan lååångt nere.....
//Uffe
Postat 2009-03-11 21:30  Anmäl
Femtioplus säger:
.... Förresten! hur gick det med ditt jobb-sökande?!
Postat 2009-03-11 10:40  Anmäl
Trav säger:
Lycka till, du é kanonbra
Postat 2009-03-11 07:36  Anmäl
Crista säger:
Det är kanon...modigt att göra så.
Hoppas det går bra du kommer att göra intryck på dem helt klart.
Lycka till..håller tummarna nu :-)
Postat 2009-02-21 16:19  Anmäl
Merlin säger:
Skitbra.....jag tror definitivit att de kommer att välja dig....Lycka till. Vänta med spänning. När får du reda på det??
Postat 2009-02-19 15:37  Anmäl
Lottalu säger:
Jag var inne och tittade på det här jobbet fär ett par veckor sedan och det låter ju enormt spännande. Jag hoppas verkligen du får det. Jag håller tummarna!!
Postat 2009-02-13 13:41  Anmäl

Sida:12Nästa

Uppladdad av
Cecilajja