Thailand
Abelardina,
7 feb. 2017
Updaterad av Malinsb
för 5 år sedan
Någon som kan rekommendera yoga klasser på Koh Lipe?
Har hittat ett ställe genom att googla, men det finns kanske fler? Gärna på/nära Pattaya beach. ... Malinsb: Svarar här trots gammal diskussion, om någon annan söker på samma info.
https://www.facebook.com/yogalarsson/
Yoga Larsson kör yoga ...
Zanzibar
Mayamadicken,
21 apr. 2017
Updaterad av Mayamadicken
för 6 år sedan
Hej!
Jag skulle så gärna vilja yoga på Zanzibar?
Någon som vet ngt bra ställe med bra lärare?
/Kamilla ... Mayamadicken: Jag rekommenderar detta ställe, http://www.yogazanzibar.com/home/
Vi hade en lärare som hette Maree, fantastisk!
/Kamilla ... Anahen: Hej! Ska också till Zanzibar ...
Indonesien
Lachott,
14 jan. 2017
Updaterad av Josse_yolo
för 7 år sedan
Hej
Jag ska åka till Bali i april i 2 veckor. Vill ägna mig åt yoga och trekking. Någon som har tips på detta?
Har hört att Ubud är yogamekka, något ställe som kan rekommenderas? Har även varit inne på GIli Island för yoga, någon som varit där?
Någon som har tips på vandringar, trekking? Läst ...
Indonesien
Cocosboll,
27 jan. 2016
Updaterad av Mlin_b
för 8 år sedan
Hej,
Funderar på att ta med familjen på långresa till Bali el Costa Rica och skulle vilja ha tips på boende och aktiviteter. Är även öppen för andra likande förslag men vi vill vara borta minst 1,5 månad och det måste vara varmt =)
Kollade tidigare inlägg om Bali men de var rätt gamla så jag ...
Sri Lanka
Malmat,
29 okt. 2015
Updaterad av Misslundberg
för 9 år sedan
Tänkte kolla om någon har tips på bra och prisvärt ställe med nybörjarsurf och gärna också möjöighet till yoga längs med södra kusten på sri lanka? Jag och en kompis tänkte avsluta vår vistelse med en vecka med sol, bad, surf och yoga :) ... Misslundberg: Spännande! Jag är ute efter ungefär samma ...
Costa Rica
Stephanoj,
28 sep. 2015
Updaterad av Jjll
för 9 år sedan
Hej!
Jag är sugen på att åka ner till Costa Rica så snart som möjligt, Men undrar om ni hört talas om att man kan jobba för boende på plats?
Vet att det finns mycket så i Australien. Men någon som har erfarenhet av det i Costa Rica (m.m).
Även om ni har tips på BRA yoga retreats?
KRAM ...