Work & travel Australien sommaren 2014

9 jan. 2014 22:59
Visningar: 248
Lisa Mattsson heter jag och är 19 år gammal från Uppsala. Jag studerar mitt sista år på Katedralskolan i Uppsala och jag tar nu i juni studenten. Efter studenten är jag verkligen jätte sugen på att resa till Australien och att svänga förbi Nya Zeeland är också en del av planen! Jag kommer bege mig i september/oktober med ett Work and travel visum.

Under resan så vill jag se många nya platser, lära mig surfa, festa, hoppa fallskärm, dyka, upptäcka djurlivet och naturen, sola, bada, jobba, resa runt och bo i många olika städer, och ha jäkligt roligt!

Jag som person är väldigt glad, trygg, framåt, målmedveten, kreativ, social och jag blir även väldigt lätt rastlös. När jag inte går i skolan eller extraknäcker som servitris, så tycker jag om att festa, lyssna på musik, fota och teckna, träna spinning, umgås med kompisar och framförallt att resa.

Nu letar jag efter en resekompis som är sugen på att åka på ett galet äventyr i september/oktober 2014! Hör av er ifall ni tänker i samma banor!
15 jan. 2014 14:23
Tänker typ precis i samma banor! Är fett sugen på att dra till Australien och Nya Zeeland :)
27 jan. 2014 20:34
Hej!
Jag heter Madeleine Svensson och är 18 år gammal. Jag studerar mitt sista år på gymnasiet i Linköping innan jag i juni tar studenten. Efter studenten är jag väldigt sugen på att resa till Australien och förhoppningsvis även kunna svänga förbi Nya Zeeland en sväng. Jag har planer på att bege mig dit i oktober med ett Work and travel visum så jag både kan arbeta och uppleva det landet har att erbjuda.

Min plan att åka till Australien med en kompis som sedan fick förhinder. Det har dock inte gjort att jag vill ge upp resan som jag har velat göra så himla länge. Men en reskompis skulle vara himla bra att ha, både som trygghet och som sällskap!

Under resan så vill jag se många nya platser, lära mig surfa, festa, hoppa fallskärm, dyka, upptäcka djurlivet och naturen, sola, bada, jobba, resa runt och helt enkelt ha mitt livs resa!

Jag som person är väldigt glad, trygg, framåt, målmedveten,social och spontan. Jag gillar att ge mig ut på äventyr och uppleva nya saker. När jag inte går i skolan eller arbetar så tycker jag om att festa, lyssna på musik, träna allt som går, umgås med kompisar och självklart resa.

Hör gärna av dig då det låter som att vi är ute efter precis samma sak gällande resan!