Work and travel Australien/Nya Zeeland okt/nov-18

13 juni 2018 13:22 (redigerad)
Visningar: 80
Hej, mitt namn är Sara, jag är snart 23 och har länge drömt om att åka Australien och Nya Zeeland runt. Min plan har varit att åka på ett work&travel visum med start i Australien. Arbeta ett par månader i Sydney för att sedan vidare utforska östkusten. Kan även tänka mig att stanna på andra platser och arbeta om man hittar ställen man trivs på.
Jag vill också verkligen åka till Nya Zeeland. Bila ön runt hade varit en dröm! Deras natur ska vara helt fantastisk och jag som älskar att fotografera kan inte tänka mig något bättre. Så ja, det kommer bli massor med bilder. Kan vara en fördel om du också tycker det är kul;)

Mitt främsta syfte med resan kommer vara att upptäcka världen och känna mig fri. Visst vill jag ha flera kvällar med massa drinkar och dans, men det är inte bara den typen av resa jag vill åka på. Jag vill upptäcka häftig natur, åka på äventyr, träffa härliga människor, ta massa bilder, surfa, sola, vandra, och ja, allt annat också!:)
I övrigt är jag väldigt intresserad av Crossfit. JA, jag vill besöka crossfitboxar längs resans gång. NEJ, du behöver verkligen inte följa med och jag LOVAR att INTE dra med dig på jobbiga träningspass eller behöva "gå hem tidigare för jag ska träna imorgon". Jag är inte den personen.

Hur länge jag vill vara borta och hur reseplanen ska se ut är oklart.
Hade varit roligt att kunna träffas innan för att se om man är en bra match! Också för att kunna planera såklart! :D
Skriv till mig om det låter spännande så pratar vi mer!
FB: Sara Karlström IG: saraakarlstrom