Weekend i vår/resa i sommar?
Hej!
Jag är supersugen på att dra iväg på en weekend nu i vår (snart alltså) eller en resa på kanske en vecka i sommar! ☀️🏝️
Då mina vänner inte har möjlighet provar jag att hitta någon go prick här att åka med! 👯
Jag kan tänka mig kanske London eller Barcelona som weekend och skulle det bli senare i sommar spelar det inte någon större roll, men har länge varit sugen på Albanien t.ex. 😊
Jag är mest intresserad av sol, bad, goda drinkar, shopping, och ja att bara ha det allmänt gött! 🥂 Hit me up om det låter intressant!
Jag är supersugen på att dra iväg på en weekend nu i vår (snart alltså) eller en resa på kanske en vecka i sommar! ☀️🏝️
Då mina vänner inte har möjlighet provar jag att hitta någon go prick här att åka med! 👯
Jag kan tänka mig kanske London eller Barcelona som weekend och skulle det bli senare i sommar spelar det inte någon större roll, men har länge varit sugen på Albanien t.ex. 😊
Jag är mest intresserad av sol, bad, goda drinkar, shopping, och ja att bara ha det allmänt gött! 🥂 Hit me up om det låter intressant!
Medlemmen har tagit bort svaret
Hej. Jag skulle jätte gärna vilja åka på en weekend till London v.22. Skriv tillbaka om du fortfarande vill :)
Citerat från Jennyh94:
Hej! Har också funderat på en weekend vecka 22 eller resa bort i sommar, kanske Montenegro eller Kroatien! :) har ni planerat något?
Citerat från Wassa:
Jag åker nästa vecka, den 21 maj till Rom om det skulle vara intressant! Har tänkt va där 4-5 dagar :)
Kul! :D Har tyvärr inte möjlighet att åka bort den veckan! Har tänkt en weekend kanske v.22 eller 23!Jag åker nästa vecka, den 21 maj till Rom om det skulle vara intressant! Har tänkt va där 4-5 dagar :)
Hej jag skulle gärna hängt med på en resa i sommar till kul semesterresmål. Jag gillar att gå ut och ha kul, dansa gå på klubbar, konserter eller vandringar. Något speciellt land du funderat på? Jag har planer på Kroatien. Om det är intressant så adda mig på fb Michael Jiglund eller skype: (Logga in för att se e-postadress)