Volontärresa till hösten!!

9 juni 2013 15:36
Visningar: 116
Tjenare! Jag har länge funderat på att göra en lite länge volontärresa och hade tänkt att slå fast vid det nu i höst. Har kollat på en massa roliga aktiviteter och det finns verkligen sjukt mycket givande saker att åka på.

Hade vart grymt om man kunde åka ner med någon som ska göra samma sak. Sen kommer det säkert va en hel del annat folk där men att man kan flyga tillsammans ner och ändå ha någon där som man är bekant med att hitta på saker på fritiden med m.m. Hade vart super roligt om någon var i samma tankar som jag och då vill åka någon gång i september månad. Såå va sägs?? =)
10 juni 2013 14:03
Hej!
Jag har planer på att åka till Sydafrika i aug/sep, datum beror lite på jobb osv här hemma.
Min tanke är att kanske börja volontärarbeta sedan resa runt ett tag.

Var hade du tänkt åka på volontärresa? Hade varit kul att höra mer om dina planer :)
Av Reppsi
10 juni 2013 14:30
Heej!
Har varit i samma tankar, funderat mestadels på barnhem men inte kommit fram till någon destination och vill även fortsätta resa runt efteråt. Extremt trött på vardagen så ingen tidsbegränsning! Endast pengarna som bromsar men de kan man ju alltid skaffa mer utav!