Astridniilsson,
5 jan. 2020
Updaterad av Kelmelid
för 4 år sedan
Hej,
Jag är sugen på att volontärarbeta den kommande hösten. Jag har surfat runt lite och tittat på olika alternativ men har inte hittat något som jag är sugen på, därav vänder jag mig nu hit. Är det någon här som har erfarenhet eller känner till någon organisation som ger möjlighet att jobba ...
El Salvador
Annaekdahl,
22 aug. 2014
Updaterad av Annaekdahl
för 5 år sedan
Hej!
Jag älskar att resa och träffa människor från andra kulturer och länder! Detta gjorde att jag jag får 7 år sedan för första gången kom till El Salvador, Centralamerikas minsta land och lite av en oupptäckt pärla!
Nu bor jag här sedan ett par år tillbaka och ni får gärna ställa frågor om ...
Senegal
Frida95,
2 dec. 2016
Updaterad av Louisekihlberg
för 7 år sedan
Hej!
Vill tipsa alla som är sugna på volontärarbete om en fantastisk möjlighet att jobba på en skola i Västafrika, Senegal. Skolan är en yrkesskola för unga kvinnor. Som volontär på skolan är ens uppgift att planera och hålla i engelsklektioner. Jag volontärade på skolan förra vintern, och just nu ...
Sydamerika
Kellyx,
19 juni 2017
Updaterad av Kellyx
för 7 år sedan
Hej,
Jag ska volontärarbete i Rio de Janeiro februari 2018 i en månad och kommer också vara där under karnevalen. Därefter ska jag backpacka i 3 månader och jag undrar om jag hinner besöka 6 länder, då från Rio till Argentina, Chile, Bolivia, Peru, Ecuador och till sist Colombia. Är jag för ...
Updaterad av Jeppereser
för 7 år sedan
Hej!
Har sökt omkring lite här inne på forumet men har inte hittat så mycket konkret information.. Behöver verkligen komma bort ett tag och uppleva lite annat en vardagen här hemma. Jag velar lite mellan vanlig resa och volontärresa under en kortare period (ca 2 veckor). Desto mer jag tittar ...
Updaterad av Nelliejohansson
för 7 år sedan
Finns det någon som har tips o info om att arbeta som volontär? Tänkte mig att vara på ett barnhem eller skola. Betalar man för att få jobba eller hur fungerr det? Mat o boende? Thailand? ... Nelliejohansson: Jag åkte och volontärade 2 månader i Kapstaden, Sydafrika med African Sunrise Volunteering ...