Volontär Noahs Ark Namibia

Av Katie
24 maj 2011 22:16
Visningar: 482
Hallå! Jag är en trevlig tjej på 18 vårar som är sugen på äventyr. Eftersom jag är en riktig djurvän och naturmupp så tyckte jag att Noahs ark i Namibia lät spännande, skulle dock vara roligare ifall man hade någon att åka med. Jag vill åka någon gång under våren 2012. Har du samma planer som jag? hör av dig :)
Av Fannyg
17 aug. 2011 13:09
Hej! Planerar du fortfarande att resa till Namibia våren 2012? Jag håller just nu på att planera min resa just dit (troligtvis) och jag tänkte åka någon gång under de första 6 månaderna av 2012. Om du fortfarande planerar din resa dit så får du gärna mejla mig på (Logga in för att se e-postadress) :) // Fanny
Av Magdar
24 sep. 2011 23:13
Hej.

Läste att du hade planer på att åka till Namibia?, vilket jag med har..
Är en sak som jag velat så länge, men aldrig tagit tag i det riktigt.. vilket jag SKA göra nu.
Men somsagt skulle det vara roligare att ha någon att åka tillsammmans med..
Mina planer är att åka runt 2012, någon speciell månad spelar ingen roll..

Hör av dig, om du fortfarande har planer.. (Logga in för att se e-postadress) :)
Ha det gott! /M.
6 nov. 2011 18:07
Jag planerar också att åka dit, under någon av de tre första månaderna 2012, troligtvis redan i januari om möjligt :)
21 nov. 2011 19:19
Hejsan! Mitt namn är Malin och är en glad 19 åring! Längesedan detta skrevs såg jag men tänkte ändå att jag kunde säga att jag har samma planer som dig. Jag är väldigt intresserad utav att åka till Noah's Ark någon gång i början utav året 2012, kanske februari? Om det är någon annan som också är sugen så uppskattas ett svar här :) Hade varit trevligt med en reskompis!
12 apr. 2012 17:57
Hallå allihop! jag funderar på att åka till Namibia i höst och undrar om ni varit där och hur ni trivdes?
15 apr. 2012 20:00
Hej! Jag har varit där, kom hem för cirka 1 månad sen och det var verkligen toppen! Bland det bästa jag gjort kan jag säga. Tycker verkligen du ska åka dit om har möjligheten!