Vithajsvolontär och lite safari på det i höst nån gång?

14 maj 2013 22:54
Visningar: 227
Har stora förhoppningar att någon månad i höst tillägnas vithajsvolontär och några dagars safari i sydafrika. nån som vill hänga på?
15 maj 2013 11:12
Hej! Det låter riktigt coolt. Tänker du åka via organisation alltså? Jag har precis kommit hem från tanzania men vore så härligt att åka tillbaka till afrika.
15 maj 2013 18:59
hej!
just nu är jag på kolla runt nivån och är väl mest inne på att åka med något bolag av något slag då jag känner att det blir så mycket extra att kolla upp och boka. men är öppen för olika förslag :)
jag har aldrig varit i afrika och vill hinna se så mycket som möjligt samtidigt som jag vill göra någon nytta!
Har du några önskemål på din drömresa?
30 juni 2013 23:01
Hej petra! Hur ser dina afrikaplaner ut än så länge? Jag är nämligen inne på att dra i oktober eller november till antingen syd- eller östafrika.
8 juli 2013 19:28
jag kollar för fullt på resor faktiskt, största förhoppningen att åka i mitten på oktober där nånstans.
har kollat mer på bussresor då de känns som att man kommer se mer av afrika än om man bara volontärjobbar.
du får gärna maila på (Logga in för att se e-postadress) så kan vi fortsätta där och förhoppningsvis planera lite!