Vietnam
Musse12,
25 juni 2021
Updaterad av Musse12
för 3 år sedan
Hej
Har aldrig varit i Vietnam tidigare men ska åka dit strax innan ny året så tänka om ni har tips om vilken stad eller något speciellt ska man göra där? Är dykare så gärna tips om bra dykställe!
Vi är två som åker runt i Asien i 8 veckor från november. ... Musse12: Tack för info ... ...
Vietnam
Canon,
16 maj 2009
Updaterad av Trea
för 15 år sedan
Hej alla !
Vi funderar på att ev. åka till Vietnamn för första gången och undrar naturligtvis när det är bäst att åka?, då vi gillar sol & bad
Vilken är den smartaste/lämpligaste resvägen från KPH?
Hur är prisläget, boendet,folket?
Hur trp. man sej lättast när man som vi tänker luffa?
...
Updaterad av Hilmis
för 7 år sedan
Nu sitter vi här och planerar vinternsresa till Vietnamn, funderar om vi ska boka själva allt eller med Apollo, ca 2 v hade vi tänkt oss.
Men hur är det med intrikesflyg eller busstransporter där ? lätt att ta ig fram ?
Vi hade i tankarna Phan Thiet men hur är det stället ni som varit. eller ...
Vietnam
Sassa2,
20 juni 2017
Updaterad av Emelie1991
för 7 år sedan
Hej!
Jag och en vän reser till Asien i vinter och stannar i tre månader. Vi börjar i Japan, sedan till Malaysia, Vietnam, Kambodja och Thailand.
Vad jag förstår är tjänsten e-visa för Vietnam ny för iår där man ansöker om Visa på nätet några dagar innan, för att sen ta med sig dokumenten till ...
Vietnam
Lena47,
26 dec. 2016
Updaterad av Trea
för 7 år sedan
Vinterresa till Vietnam i stället för Thailand. Varit en del i Thailand men sneglar nu lite åt Vietnam, men vart är finast?
Antingen för två unga vuxna som reser utan barn ( inte jag utan ett barn till mig)
Eller om vi åker med våra yngre barn som är rätt resvana men ändå föredrar att ha både ...
Vietnam
Lillaannaj,
23 nov. 2015
Updaterad av Lillaannaj
för 8 år sedan
Hej
Jag håller som bäst på att planera vinterns resa i sydostasien. Jag ska själv vara borta 6 veckor och min sambo kommer göra mig sällskap de första 18 dagarna :D
Vi har aldrig tidigare varit i Vietnam, men nu ska det äntligen bli av. Vi vill ju egentligen göra allt - men med bara 12 dagar i ...