Vill resa till australien

Av Raanya
25 sep. 2008 00:20
Visningar: 219
Hallå där. En tjej på 19 år som verkligen vill till Australien runt Januari och tre månader framåt ungefär. Man vet ju aldrig om man blir kvar längre. Till att börja med så ville jag faktiskt åka själv men sen så fråga jag runt men inga av vännerna hade samma planer eller att jag var försent ute med att fråga. Så nu bestämde jag mig för att hitta någon där ute som kanske tänker på samma sak.
Så, Australien ungefär tre månader, bara njuta, surfa och dyka, festa och må bra! Trivs man där kanske man kan leta jobb om pengarna börja tina bort eller om man bara vill fortsätta resa vidare till andra länder. Hör av dig du som känner samma.
26 sep. 2008 12:17
Hej hej! Min planer är ungefär samma som dina. Vill också till Australien i några månader, resa runt och kanske jobba lite. Har skickat ett meddelande till dig också :P
28 sep. 2008 20:27
Hej där Raanya. Jag har tidigare haft liknande planer som dig som dessvärre gått i stöpet p.g.a. att mina resbuddies i slutändan helt enkelt inte haft råd.. Men jag är fortfarande sugen! :) Hör gärna av dig: (Logga in för att se e-postadress)
5 nov. 2008 11:30
Hej! Är också 19 år och vill åka till australien.
Tänkte dock åka i början av februari, kanske slutet av januari pga att jag planerar att ta körkort i mitten av månaden.

När i Jan tänkt du sticka?
12 dec. 2008 17:12
Hej!

Jag är också sjukt sugen på att åka till Australien o bara leva livet. Såg att det var flera som hade svarat här, kunde ju vara kul o dra iväg ett helt gäng? Hör av dig! /Helena ((Logga in för att se e-postadress))