Venezuela
Pronto,
24 juni 2015
Updaterad av Jonas73
för 9 år sedan
Hej
Jag är en backpacker som planerar en resa från Quito till Venezuela. De ställen jag vill besöka ligger utplacerade som på ett pärlband på så korta avstånd ifrån varandra att flyg känns helt obefogat. Min plan är att åka med buss, även mellan de olika länderna och ta mig in I Venezuela via ...
Venezuela
Theelf,
16 jan. 2013
Updaterad av Venezuelanature
för 10 år sedan
Min tur att ställa en fråga till den outsinliga kunskapen bland RG:s medlemmar:
Jag researchar just nu en fotoexpedition till treriksröset mellan Venezuela, Brasilien och Guyana. Målet är att i en och samma resa 1) göra en vandring och bestiga en "tepui" - ett av de platåformade bergen (ex. Mt. ...
Venezuela
J84k,
29 apr. 2006
Updaterad av Mbild
för 18 år sedan
Hej!
Jag undrar om någon vet vilken valuta som används i Venezuela? Är det dollar?
Undrar också om någon har varit i Caracas och kan berätta hur det är där? Vad man kan göra och så?
MVH/Johanna ... Brigitta: Du kan använda dollar i Caracas. Har varit där över en dag, då jag var på kryssning. ...
Venezuela
Lalila,
12 okt. 2006
Updaterad av Lalila
för 17 år sedan
Hej åker till isla margaritas i mars nästa år, skall bo på Flamenco ,har någon bott på detta hotell,tacksam om ni kan berätta hur det var. kram Lalila ... Lalila: Hej ,och tack för all information jag har fått,ja det var ju både ris och ros, har pratat om att ta DUKORAL, så efter dit inlägg så ...
USA
Danne_p,
19 nov. 2024
Updaterad av Danne_p
för 2 dagar sedan
Åker till USA senare i vinter och jag har tyvärr inte bokat direkt med flygbolaget.
Tänkte först inte ta med min golfbag men har ändrat mig.
Kontaktar resebyrån som jag bokat med och får svar att dem inte kan boka på
golfutrustning i efterhand. Internationella flygbokningssystemet tillåter inte ...
Afrika
Xtisse_78x,
19 nov. 2024
Updaterad av Hawaii
för 2 dagar sedan
Hej,
Jag vill till Madagaskar men klurar på vädret, har hört att det under regnperiod är svårt att se djuren. I oktober ser jag att regnet börjar komma och sen att det blir allt mer. Ni som har varit där, hur är det med att se djur om man åker i oktober-november? Om man är i höglandet, vad finns ...