Asien
Emmalmw,
30 jan. 2018
Updaterad av Keja
för 6 år sedan
Hej!
Jag sitter och tänker på att Backpacka i Sydostasien 4-5 månader och undrar om ni har tips på bra ryggsäckar? Eftersom jag tänkt flyga en del under resan undrar jag om det är värt att köpa en ryggsäck som går att ha som handbagage på t.ex Air asia. Får man ens plats i en sådan väska, eller ...
Thailand
Fjalarsson,
14 jan. 2014
Updaterad av Lionking123
för 6 år sedan
Tjena, har suttit i ett antal timmar nu i diverse forum och hemsidor men blir då fan inte klokare.
Jag åker den 25e till Thailand, sedan vidare till Kambodja för att sist avsluta sista dagarna i Vietnam (hemresa är 25e februari). Och jag har problem men att hitta en lämplig ryggsäck. Jag har en ...
Thailand
Sundsvallsresenaren,
21 nov. 2015
Updaterad av Lionking123
för 6 år sedan
Hej, vi är två som ska backpacka i Thailand en månad. Men hur stor ryggsäck ska man egentligen ha? Är det bättre och ta en ganska stor ryggsäck och låta den vara ganska tom ändå och kunna köpa grejer och fylla upp den under resan?
Vi kommer inte att släpa runt på väskan allt för mycket är det ...
Australien
Emmie_j,
28 dec. 2015
Updaterad av Ola73
för 8 år sedan
Hej jag och min kompis ska "backpacka" i australien om ca en månad. Vi funderar lite kring vad som är viktigt att tänka på innan vi köper våra backpackingryggsäckar. Vart rekomenderas att köpa den? Vilken storlek är bäst då vi planerar att vara borta runt ett halvår? Vad är viktigt att tänka på med ...
Updaterad av Valpolicella
för 2 år sedan
Hej! Ska ut och backpacka till hösten i 3-6 månader. Ska först och främst till Asien sen kanske vidare, men det är fortfarande oklart. Jag har dock väldigt svårt att bestämma vilken ryggsäck jag ska ha. Har redan införskaffat mig en 55 liter från haglöfs men känner nu att den kanske är för liten.
...
Jojohannaaa,
19 aug. 2017
Updaterad av Em588
för 7 år sedan
Hej hej! Jag ska backpacka i ca 4 månader i Asien och har lite funderingar angående ryggsäck. Hur stor tror ni behövs? Även, vet någon var man kan hitta väskor som även har sidoöppning? :D ... Em588: Jag har haft en 60-liters när jag har varit ute och backpackat (då brukar jag vara borta 3-4 ...