Sri Lanka
Spethz85,
27 sep. 2017
Updaterad av Gittelina
för 7 år sedan
Jag behöver råd!!
Nästa år kommer jag och min sambo och våra två barn (6 & 2 år gamla) åka till Sri lanka. Vi är ute efter semester, se lite, äta gott och njuta. Vi har valt ett hotell dom två första veckorna av semestern, på ett hotell som ligger 400 meter ifrån hikkaduwas korallrev. Dock har ...
Sri Lanka
Vilseivenedig,
16 okt. 2018
Updaterad av Kalleftw
för 6 år sedan
Hej! Funderar på att boka charter i januari i 2 veckor till Sri Lanka, vill ha sol och bad. Eventuell mindre resa/resor inom Sri Lanka bestäms senare, men vill inte göra större rundresa till många olika platser. Det lutar åt Bentota, hur är stranden och stämningen? Kan man bada i havet? Är man en ...
Sri Lanka
Heykristin,
7 jan. 2019
Updaterad av Emma1984
för 5 år sedan
Hej! Vi (två vuxna) funderar på att åka till Sri Lanka men vi har bara möjlighet att vara där i en vecka (i mars, 9 dagar inklusive resdagar). Är Hikkaduwa ett bra ställe att spendera veckan på? Vi tänkte först Negombo men efter att ha läst lite här så förstår jag att det kan bli rätt långtråkigt ...
Sri Lanka
Artemis78,
6 jan. 2019
Updaterad av Emma1984
för 5 år sedan
Vi önskar tips på vart man kan bo på Hikkaduwa. Vad gillade ni och varför?
... Emma1984: Vi bodde på ”Garden on sea”. Litet guesthouse med en härlig trädgård preciiis på stranden. Revet är direkt utanför så bara snorkla på. Fantastisk familj som driver stället och bara 3 rum (så fina, nästan ...
Sri Lanka
Boa4711,
31 dec. 2016
Updaterad av Resefamiljen
för 7 år sedan
Vi reser till Hikkaduwa den 23 januari och stannar där en månad. Vi vill gärna ha tips om utflykter, chaufförer, restauranger o.s.v. ... Resefamiljen: Hejsan,
Kom nyligen hem efter tre sköna veckor på Sri Lanka. Vi var bla en dryg vecka i Hikkaduwa. Vi bodde på Ranmal Beach Hotel. Det ligger ...
Sri Lanka
Arnie81,
8 juli 2010
Updaterad av Arnie81
för 14 år sedan
Hej alla
Någon som vet hur det är i Hikkaduwa på Sri Lanka?
*Vad finns det att göra där? (Sola, bada, slappa, surfa, gå ut)
*Är det billigt med boende och mat?
*När är bästa tiden att åka dit? (Antar att det är varmt året runt?)
*Finns det många turister där?
*Tips på billigt boende?
...