Vilken outlet i San Francisco??
Hej!!
Vi åker snart ner till västkusten.
Har sett en massa outlets i SanFranciso. Vilken skall man välja? Eller är det vilket som.
Åker även ner till LA, San Diego o Vegas.... Finns det någon där man ska välj?
Alla dessa premium outlets i USA. Är det någon större skillnad på dom?
Tacksam för svar om någon har koll på detta.
Med vänlig hälsning,
Vi åker snart ner till västkusten.
Har sett en massa outlets i SanFranciso. Vilken skall man välja? Eller är det vilket som.
Åker även ner till LA, San Diego o Vegas.... Finns det någon där man ska välj?
Alla dessa premium outlets i USA. Är det någon större skillnad på dom?
Tacksam för svar om någon har koll på detta.
Med vänlig hälsning,
Utanför SF i Milpitas finns ett mall som heter Great Mall som är suveränt.
Las Vegas har två större mall, ett inomhus och ett utomhus, jag har endast besökt det utomhus, tyckte att Vegas var i överlag dyrare än exempelvis Great Mall.
i San Diego ska det finnas ett jätte stort shopping mall som ska vara jätte bra priser på, har dock inte varit där.
LA finns shoppingmall lite över allt, en kedja jag gillar i Westfields de finns lite över hela västkusten.
Mitt tips är att välja ett shoppingmall som inte ligger i turist distrikten eller i Vegas om ni vill göra kap.
Las Vegas har två större mall, ett inomhus och ett utomhus, jag har endast besökt det utomhus, tyckte att Vegas var i överlag dyrare än exempelvis Great Mall.
i San Diego ska det finnas ett jätte stort shopping mall som ska vara jätte bra priser på, har dock inte varit där.
LA finns shoppingmall lite över allt, en kedja jag gillar i Westfields de finns lite över hela västkusten.
Mitt tips är att välja ett shoppingmall som inte ligger i turist distrikten eller i Vegas om ni vill göra kap.
Ontario Mills ca. en timme öster om L.A är bra ;-)
(Vi besökte ingen outlet i S.F)
(Vi besökte ingen outlet i S.F)
Premium Outlets har 2 bra outlets i San Francisco området Gilroy och Livermore. De har en till men den är mkt mindre.
Camarillo norr om LA är den outlet jag har gillat bäst i USA hittills. Vill ni fynda rekommenderar jag även kedjor som Ross, Marshall och TJ Maxx där de får in mycket märkesgrejer till jättelåga priser. De finns överallt så när vi ska åka nånstans så brukar jag passa på att leta upp några under vägen så att de inte blir i de stora turistområdena utan chanserna att fynda blir större :-)
Citerat från Zodezo:
Camarillo norr om LA är den outlet jag har gillat bäst i USA hittills. Vill ni fynda rekommenderar jag även kedjor som Ross, Marshall och TJ Maxx där de får in mycket märkesgrejer till jättelåga priser. De finns överallt så när vi ska åka nånstans så brukar jag passa på att leta upp några under vägen så att de inte blir i de stora turistområdena utan chanserna att fynda blir större :-)
Kanon! Det har jag skrivit upp..... Camarillo norr om LA är den outlet jag har gillat bäst i USA hittills. Vill ni fynda rekommenderar jag även kedjor som Ross, Marshall och TJ Maxx där de får in mycket märkesgrejer till jättelåga priser. De finns överallt så när vi ska åka nånstans så brukar jag passa på att leta upp några under vägen så att de inte blir i de stora turistområdena utan chanserna att fynda blir större :-)
Tack för tipsen!!!
Finns det även bra outlets med hemelektronik?
Kör kust till kust i sommar och tänkte köpa en iPad2.
Tipsa gärna om platser längs denna rutt: http://twentyeightdays.bloggo.nu/Rutten/
Tipsa gärna om platser längs denna rutt: http://twentyeightdays.bloggo.nu/Rutten/
Citerat från Blidsberg:
Finns det även bra outlets med hemelektronik?
Du kan hitta refurbished Ipad2 hos AppleStore och BestBuy.Finns det även bra outlets med hemelektronik?
Vad jag kommer ihåg så ger AppleStore 1 års garanti.