Italien
Mikael_1983,
15 apr. 2012
Updaterad av Annl
för 12 år sedan
Jag och blivande frugan ska iväg på smekmånad 2/7-23/7 med biltripp
runt Sicilien vidare upp mot Neapel.
Vi har gjort en ungefärlig reseplan men skulle uppskatta tips om sevärdigheter, avvikelser vi kan göra samt boende.
2/7-3/7 Trapani där vi landar runt 19.35 den 2/7. Bilen hämtas ut i ...
Italien
Vacef,
23 jan. 2016
Updaterad av Desires
för 8 år sedan
I juni åker jag och flickvännen till Sicilien för första gången. Vi har valt att bo strax utanför Cefalu (1 km)
Vi vill gärna se den italienska landsbygden, vi skulle vilja vandra, uppleva ön fast inte långt ifrån Cefalu. Vi vill helst inte hyra bil på grund av priset (vi är under 25 år =dyrare) ...
Italien
Maria_2011,
23 feb. 2011
Updaterad av Yellow81
för 13 år sedan
Hej,
Jag ska flyga till Trapani med min kille den 30 maj och stanna på Sicilien i 1 vecka. Vi tänkte hyra bil och röra oss runt lite på ön.
Var bör vi åka? Och framför allt - tror ni man behöver boka boende hemifrån? Vill helst inte planera allt för mycket men är rädd att hotell och B&B är ...
Italien
Lena_edlund,
2 apr. 2011
Updaterad av Omelmad
för 9 år sedan
Funderar på att åka till Sicilien i sommar med min sambo. Nån som har tips på vart man ska bo (stad och hotell) och bra sevärdheter? Tar även tacksamt emot andra matnyttiga tips :) ... Omelmad: Hej, ni som har varit där. Hur är prisklassen där borta?
Vad kostar exempelvis en middag på en ...
Italien
Louise91,
22 juli 2014
Updaterad av Brigitta
för 10 år sedan
Jag och min sambo ska åka till Cefalu i augusti. Trots att staden i sig förmodligen kommer erbjuda otroligt mycket spännande att se så är jag ändå på jakt efter eventuella dagsutflykter. Vi är rätt rastlösa av oss och tyvärr bokade jag en paketresa genom ett resebolag.........
Det känns så ...
Italien
Ann85,
18 maj 2013
Updaterad av Ann85
för 11 år sedan
Hej.
Jag, min festman och hans familj ska till Sicilien mellan den 9 och 16 juni. Vi ska bo strax utanfor Mzara del Vallo. Undrar om det ar nagon som har varit dar och har tips pa saker man inte ska missa.
Uppskattar aven tips pa andra saker man ska se nar man ar pa Sicilien, vi kommer att ...