Egypten
Eriksson,
8 aug. 2007
Updaterad av Eriksson
för 17 år sedan
hej jag och min Flickvän ska ner till hurghada 30 aug för första gången och undrar om det finns nån som kan tipsa oss om ...Ja allt !!!! =) tacksam för svar ....är det några fler som ska ner runt den tiden ????
Mvh
Daniel&Linnea ... Kattens: Hoppas ni får en underbar resa till dettta härliga ...
Egypten
Carinab,
28 apr. 2011
Updaterad av Nisse2ears
för 13 år sedan
Jag och min man har tänkt boka detta hotell i början på augusti ( 2 veckor) någon som varit där och kan berätta lite om hotellet, standen, maten osv.
Är det värt att boka eller skall vi avstå. Vi har varit i egypten 5 ggr tidigare så vi är inte första-gångs egyptenresenärer. ... Canada2000: Det ...
Egypten
J_ivarsson,
9 maj 2009
Updaterad av Energi
för 15 år sedan
Hej!
Jag och min flickvän, båda är 20 år, planerar en utlandsresa i slutet av augusti. Det lutar mot Egypten, Hurghada. Vi har just nu genom Apollo reserverat 2 veckor på hotellet ARABIA AZUR, all inclusive, vilket landade på totalt 8253 kr/pers. Då vi inte har betalat nått än så går de ju bra att ...
Egypten
Lottakotta,
30 dec. 2015
Updaterad av Worldofmarie
för 1 vecka sedan
Hej!
Vill gärna dela med mig av min erfarenhet av Hurhgada, kom hem idag, 30/12-2015. Jag är kvinna en på 35 år som reste tillsammans med min 13- åriga son.
jag tänker ALDRIG mer åka tillbaka till Hurghada. De sista dagarna längtade jag till att få åka hem, ska förklara;
Jag har aldrig ...
Egypten
Amandiish1995,
28 juli 2024
Updaterad av Egyptentipsaren
för 11 veckor sedan
Hejsan. Som rubriken gäller:
Gäller UD’s avrådan för Egypten, även Hurghada?
Det stod mellan två olika ställen att det var säkert att åka dit, men jag är inte så jätteinsatt i vilka som ingår där.
Jag och sambon är nämligen sugna på att åka till Hurghada i Oktober detta år, men vill helst ...
Egypten
Benita66,
27 dec. 2019
Updaterad av Vittjarn
för 4 år sedan
Hej,
beställt sista minuten till Hurghada och funderar över Visum. Finns det någon sajt där man beställer visum över nätet till rimlig kostnad eller ska man stå på flygplatsen i Hurghada mitt i natten och vänta på sin tur? Nån som vet? Tack på förhand! ... Andreasme: Bara rättelse. Flyger man med ...