Kolakarlsson,
16 mars 2008
Updaterad av Lilly
för 16 år sedan
Vi är ett par som skulle vilja gifta oss i solen och tittar därför på antingen Zanzibar eller Aruba. Någon som kan rekommendera endera stället eller har du kanske andra förslag? Kanske är det någon som gift sig utomlands som vill dela med sig av erfarenheterna? Vore tacksamma för tips! ... Lasarita: ...
Aruba
Fialotta77,
30 aug. 2012
Updaterad av Runegbg
för 11 år sedan
Har gått in på flera forum där folk har skrivit att under de senaste 2 åren (under december) har det regnat mer än vanligt på Aruba. En tjej åkte på sin bröllopsresa i 2v. å de hade mer eller mindre mulet väder var dag å samt regn... Finns det nån som kan bekräfta detta å upplevt detta under ...
Updaterad av Kjerrman
för 14 år sedan
Hej
Jag planerar ev en bröllopsresa till karibien nästa sommar. Vill gärna veta mer om ABC öarna och hur är vädret där i Juli? Har läst någonstans att det är regnperiod under sommarmånaderna?
Är Aruba en för "tråkig" ö för någon som lätt blir rastlös av att bara bada och sola?
Tack för ...
Aruba
Sarahohrn,
28 jan. 2017
Updaterad av Worldofmarie
för 7 år sedan
Vi klurar lite på ev bröllopsresa inför hösten/vintern 2018. Är lite inne på Aruba och kollar runt på alternativ men jag är inte speciellt berest då vi har barn osv blir det mest charter. Så dålig koll på hur man löser allt när inte allt är klart 😂 Dels behöver jag bra tips på boenden - gärna ...
Updaterad av Illern
för 17 år sedan
Tjenixen alla restokiga...
Jag sticker till Aruba i december med man och två små barn, och undrar om det finns någon som kan ge några bra tips. Vad ska man se?, ställen att besöka?, hur ta sig till Venezuela. Vi är borta i 17 dagar.
Tacksam för svar
Maja ... Enjoycaribbean: Hej!
Jag bor ...
Restanten123,
2 dec. 2023
Updaterad av O_n
för 40 veckor sedan
Funderar på att göra en resa över nästa nyår då jag fyller jämt.
Har funderingar på;
Zanzibar, Mauritius el kombinera Curaçao & Aruba?
Kom gärna med inspel på dessa resmål! Plus & minus. Om nån varit på flera av dessa tar jag gärna tips på vilket ni föredrar.
Tar gärna tips på boenden.
Vi ...