Bulgarien
Solskaren,
5 apr. 2013
Updaterad av Trekker44
för 11 år sedan
I sommar ska jag och min sambo efter att vart i Polen flyga vidare ner till Bulgarein. Min fråga är då vart ska vi? Vi är resvana men har har ej tidigare varit i Bulgarien men har hört mycket om bla Sunny Beach.
den uppfattning jag har fått är att maten ska tydlign vara dålig och att det är ...
Bulgarien
Ugglarp,
10 juni 2009
Updaterad av Tom
för 14 år sedan
Hej!
Undrar om någon har erfarenhet av att beställa transfer
från Burgas till Sveti Vlas (ligger 5 km utanför Sunny Beach).
Tacksam för svar ... Tom: vi åkte med detta bolag för ett par år sedan
http://www.bourgasairporttaxis.co.uk/
det fungerade kanon.
dom stog på burgas flygplats och ...
Bulgarien
Chagana,
23 apr. 2009
Updaterad av Janlahti
för 10 år sedan
Hej på er!
Jag har rest världen runt flera gånger om, i mina drömmar vill säga:)
Nu sitter jag här och är lite smått uppgiven. När vi såg alla fina bidler på Bulgarien och det påminde oss om vår underbara semester i Grekland förra året så blev vi jätte glada... fram till dess att jag googlade upp ...
Bulgarien
Resurrection,
26 maj 2009
Updaterad av Lipet
för 15 år sedan
Jag och sambon har blivit medbjuden på en resa av hans pappa till Albena i september.
Någon som varit där och vill dela med sig av sina erfarenheter?
Är det dyrt att vara där (mat, alkohol och eventuella aktiviteter)? :)
Vad behöver man för vaccin osv?
Jag har förstått att det är ett ...
Bulgarien
Gystaf,
22 okt. 2006
Updaterad av Hussen
för 17 år sedan
Tjaba Hej!
Jag och c:a 10 polare ska på "festarresa" nästa sommar och har hittat en paketresa till Sunny Beach, flyg + väldigt centralt 3-stjärnigt hotel i 2 veckor, kostar 7000 kr. Jag tycker det är för mycket och letar andra alternativ.. Ni som varit i Sunny Beach vad tyckte ni var bra - ...
Bulgarien
Oivia,
31 juli 2012
Updaterad av Oivia
för 12 år sedan
Hej alla!
Dra till Sunny beach snart och skall bo på Svejest hotel..
Har läst en hel del blandade åsikter om hotellet och tänkte höra om det är någon som har varit där den sensate tiden och kan svara på hur hotellet är nu??:) Mina krav är inte särskilt höga mer än att poolen skall vara fin och ...