Kroatien
Candypeach,
10 juni 2014
Updaterad av Candypeach
för 10 år sedan
Jag och min pojkvän funderar på att boka en sista minuten till makarska Rivieran. Jag vet bara inte om vi borde välja baska voda eller centrala makarska? Vad säger ni som har sett båda ställena?
Jag har läst att baska voda har lite mindre folk och ligger 1 mil bort. Det jag är ute efter är en ...
Kroatien
Cheppe,
21 maj 2014
Updaterad av Zahide
för 10 år sedan
Finns det flygbuss eller är det taxi som gäller? ... Zahide: Vi tog bussen från flygfältet till Split bussterminal som låg vid hamnen. Där köpte vi biljetter och steg på en annan buss till Baska Voda.
Taxi är dyrt!!
Detta var juli 2010. ... Cheppe: Tusen tack för svar, det hjälpte verkligen!
... ...
Kroatien
Qvittrashakiro,
5 nov. 2013
Updaterad av Annakarin80
för 10 år sedan
Ni som varit i Baska Voda nyligen. Vet ni om det finns någon privat aktör/arrangör där som kör utflykter till vattenfallet i Krka.
Vi ska resa med Ving nästa år men de har inte med det i sitt utflyktsutbud och jag vill gärna åka dit. ... Annakarin80: Vi bodde i Makarska och hyrde en bil för att ...
Kroatien
Lossef,
19 okt. 2017
Updaterad av Desires
för 7 år sedan
Vi är tre familjer som letar boende i Baska Voda i juni 2018. Helst vill vi ha tre lgh i samma hus eller ett storg hus.
Vi har svårt att hitta nått bra.
Är det svårt med boende i Baska Voda? Finns det nån närliggande by / område som ni rekommenderar istället eller som ligger nära. ... Desires: ...
Kroatien
Novalee,
8 sep. 2016
Updaterad av Zahide
för 8 år sedan
Hej forumet!
Jag reser ensam med flygstol till split. Undrar vilket enklaste sättet är att ta sig från split flygplats till boendet i baska voda. Läste någonstans att bussen stannar långt upp i baska voda? Flygbolaget tar 500 till deras hotell i bv men det är väl lite saftigt?
Hoppas på svar : ...
Kroatien
Scha,
4 juli 2016
Updaterad av Gunillad
för 8 år sedan
Som rubriken lyder så ska jag och min flickvän till Baska voda i slutet på juli. Jag undrar vad man inte ska missa när man väl är där, vi hade t ex planerat att åka till Makarska någon dag.
Finns det några ställen, aktivitet som ni kan rekommendera?
sen undrar jag ifall man behöver badskor ...