Emmigrundstrom,
13 mars 2016
Updaterad av Gunillad
för 8 år sedan
Om jag vill bada och snorkla i kristallklart vatten från badvikar/klippor i mysiga små byar i Medelhavet, vart ska jag då åka? Gärna tips specifika byar, boende och hur jag tar mig dit om jag inte vill åka charter!
Tack! ... Gunillad: Jag rekommenderar den maltesiska ön Gozo. Om du bor i ...
Cypern
Tess666,
7 dec. 2018
Updaterad av Angie_sthlm
för 5 år sedan
Har länge sneglat på resor till Cypern,verkar vara trevligt klimat och fantastiskt vatten och funderar nu på att åka dit på påsklovet. Vi tänkte flyga Norwegian och hyra hus(2 vuxna 2 barn-12,8år) runt Protaras förslagsvis.Allt känns ju som upplagt för succé förutom att det är granne med Syrien.. ...
Malta
Pimpinella,
3 juni 2017
Updaterad av Trea
för 7 år sedan
2 vuxna , 1 ungdom och 1 barn ( 8 år) har hittat ett vattenland som såg ganska skoj ut. ... Trea: Jag förstår inte heller frågan, men här är våra restips till Malta:
http://www.freedomtravel.se/restips/europa/sydeuropa/malta/ ... Desires: Jag förstår ej riktigt vad du är ute efter men här kan du ...
Updaterad av Desires
för 8 år sedan
Behöver tips på resmål till Medelhavet!
Två par 40+ söker tips på sommar resmål till Medelhavet! Vill ha närhet till bra stränder och badvatten, folkliv och rörelse - gillar ställen som Palma Mallorca, Rhodos stad etc. och letar nu efter ngt likvärdigt resmål. Vill inte bo på ngn all-inclusive- ...
Cypern
Thessans,
15 juli 2010
Updaterad av Greklandcypern
för 13 år sedan
Hej!
Nån som kan dela med sig av lite erfarenheter när det gäller prisnivån på Cypern?
Typ en öl? Vatten? Middag på restaurang?
Funderar på vilken ort man ska välja. Ayia Napa eller Fig Tree Bay?
Vi är ett par som åker och vi är inte ute efter att festa. Mer ta det lugnt, dricka och äta ...
Cypern
Bengtar,
17 okt. 2010
Updaterad av Bengtar
för 14 år sedan
I natt åker jag med sällskap till ett underbart klimat.
Cypern!
Under den kommande veckan säger prognosen 27 grader från början, skvätt regn på onsdag, och veckan avslutas med 25 grader.
Fullmåne på lördag.
Ett klart och fint vatten, lagom varmt.
God mat.
Klar luft
Fina stränder.
Ingen ...