Updaterad av Elcanario93
för 5 år sedan
Hej!
Har med stort intresse läst alla 1000 trådar här om att göra den klassiska Kalifornien roadtripen. Har lagt upp en månads trip med diverse nationalparker, LV, SF med hjälp av tips härifrån 😊
En sak jag inte hittat svar på riktigt är vart man ska ta vägen om man vill slappa, sola & vila en ...
USA
Leffler,
23 aug. 2015
Updaterad av Lett_o_resglad
för 9 år sedan
Hej! Jag och min pojkvän planerar att resa till USA i maj nästa år. Då är vi 21 och 23 år gamla. Vi är Sportiga, gillar äventyr, party, mat, film, tivolin, jaa det mesta ungdomar gillar. Pengar finns, vi vill bara få den bästa upplevelsen för inte alldeles för mycket pengar!
Vår tanke är att ...
USA
Sunshine72,
5 maj 2015
Updaterad av Helene63
för 9 år sedan
Vi planerar en roadtrip i Kalifornien under två veckor i mitten på augusti och skulle gärna vilja ha tips och förslag kring vår resrutt. Jag har lagt upp en ungefärlig plan på resrutten:
Dag 1-3
Flyga till San Francisco (Dag 1 går åt) och stanna där till och med dag 3. Det vi tänkte hinna med ...
USA
Looovan,
18 aug. 2012
Updaterad av Annl
för 12 år sedan
Hej på er!
I oktober åker jag och min pojkvän över till Usa och skall stanna där 1 månad. Vi flyger till San Francisco, stannar där 3-4 dagar och tänkte sedan bila ner till LA. Därefter flyga till Miami, vill även besöka orlando och key west. Våran hembiljett är bokad från New York. Men nu har ...
USA
Mikenisse,
26 feb. 2009
Updaterad av Travellover
för 15 år sedan
jag har tänkt att åka till kalifornien i slutet av april och början av maj, vet inte riktigt vart man ska bo om man inte vill vara beroende av bil. Jag vill ändå bo nära vattnet och kunna ta mig till de kända sevärdheterna i los angeles och san diego. Är laguna beach ett bra ställe att bo på, och ...
USA
Kristoffer_zaar,
5 apr. 2006
Updaterad av Kristoffer_zaar
för 18 år sedan
Hej.
I sommar ska jag och min flickvän åka till San Francisco/Californien/Nevada under 3 veckor. 2 av dessa veckorna tänkte vi spendera med att bila runt i Californien/Nevada. Nu är jag bara lite nyfiken på vad dagskostnad på detta skulle kunna tänkas bli. Tänker mest för boende/mat/dryck då. ...