Vartsom, närsom, en favorit i repris. Nu har vi det folk!
Hej allihopa! Jag kommer för ett tag sen hem från en resa till Barcelona. Dit reste jag med en riktigt trevlig tjej som jag mötte här på reseguiden! Så jag är tagga på en favorit i repris! Spelar ingen roll om du är en kille eller tjej, bara man kommer bra överens och har kul tsm så är det prima! Jag har sagt upp mig från jobbet och kan därför resa vartsom närsom. Ska du eller dina vänner iväg på ert livs resa, eller kanske bara en tur till en storstad? Jag är öppen för förslag.
För övrigt är jag en skön man på 1,78 cm som gillar att shoppa, glida, festa och ta en drink i solen. Jag har besökt 19 länder på tre år och letar efter fler att bocka av. Som yrke är jag en expert på att sälja produkter. Kan sälja sand i sahara eller is på nordpolen. Hör av er med förslag kära vänner!
Mvh, Adam
För övrigt är jag en skön man på 1,78 cm som gillar att shoppa, glida, festa och ta en drink i solen. Jag har besökt 19 länder på tre år och letar efter fler att bocka av. Som yrke är jag en expert på att sälja produkter. Kan sälja sand i sahara eller is på nordpolen. Hör av er med förslag kära vänner!
Mvh, Adam
Vi drar! Jag bor i Stockholm och kan sticka i övermorgon. Måste bara pussa min kille och säga "välkommen hem älskling" innan jag kan dra iväg på mitt äventyr. Vårt äventyr? Vem bryr sig? Woop Woop.
Nej. Han drog iväg och kom hem mitt i natten idag. Han känner sig rätt mätt på att resa. Tyvärr ingår inte resesällskap alltid bara för att man är ihop.