Vart skall man åka om...
Vart skall man åka om man vill ha Sol, bad, Fest och samtidigt upptäcka nåt men bara har en vecka och inte vill betala skjortan??? när här måste vet! alla förslag välkommna!
Hej!
Jag kan varmt reka att åka till IBIZA.
Har varit där och det du söker finns där! Sol o bad, party tills du stupar, härliga utflykter, god mat etc....
Jag vet inte vad du menar med att det inte får kosta skjortan?! Priserna varierar på ön.
På en stor klubb med Tiesto som DJ så kostar det mycket såklart, men det är billigt att festa i San Antonio.
Många klagar på Engelsmännen, men jag har bara bra erfarenhet. Värre att gå ut en kväll i Sthlm!
Själv söker jag respolare dit då alla gamla vänner blivit trista :-(
mvh
Jag kan varmt reka att åka till IBIZA.
Har varit där och det du söker finns där! Sol o bad, party tills du stupar, härliga utflykter, god mat etc....
Jag vet inte vad du menar med att det inte får kosta skjortan?! Priserna varierar på ön.
På en stor klubb med Tiesto som DJ så kostar det mycket såklart, men det är billigt att festa i San Antonio.
Många klagar på Engelsmännen, men jag har bara bra erfarenhet. Värre att gå ut en kväll i Sthlm!
Själv söker jag respolare dit då alla gamla vänner blivit trista :-(
mvh
Sunny Beach... Där finns allt du söker! Man kan göra dagsutflykter till Nessebar som ligger ca 20 min från Sunny Beach och till Bulgariens tredje största stad Varna som ligger runt 2 timmar bort!