USA
Morzzan,
16 okt. 2018
Updaterad av Birgere
för 6 år sedan
Hej,
Vi tänkte åka till Florida i mitten på dec 2019. Vi har två barn som kommer vara 6 och 9 (båda två har matallergier). Vi har inte tänkt besöka Orlando och nöjesparker utan fokusera på sol, bad, djur och naturupplevelser i södra FL och öst/västkust. Något man ska tänka på just i dec?
Vi ...
Costa Rica
Annamn,
14 aug. 2014
Updaterad av Blueda
för 10 år sedan
HEj!
Nån som kan tipsa om goa platser för djur, vacker natur, slappa i skugga vid havet - och snorkling?? Vi - en familj med vuxna barn, kombinerar gärna flera platser.
Vi har haft tankarna på tex Costa Rica , Venezuela, Tobago. Vill gärna kombinera lite "äventyr" med att bara slappa i skugga ...
Indonesien
Amandrie,
8 maj 2014
Updaterad av Canada2000
för 10 år sedan
Vi är en familj på fyra som ska åka till Bali den 12 juni och stanna en månad och önskar gärna tips på några saker.
- Billiga homestays runt omkring på Bali. Vi tänkte börja med att åka till Sanur, sen har vi inte planerat mer i dagsläget, men vill gärna hitta billiga sköna ställen att bo på ...
Thailand
Adamlh,
24 juli 2013
Updaterad av Alakorinte
för 11 år sedan
Hej! Jag ska till Thailand nästa år i februari och undrar om ni har tips på några relativt outforskade öar i Thailand, öar där det går att bo på men där det ändå inte är mycket turism?
Samt var i Thailand har man bäst chans att se de vilda djurlivet (elefanter, apor, tigrar speciellt) inte på ...
Updaterad av Angie_sthlm
för 11 år sedan
Vad är det mest ovanliga eller konstigaste djur du sett, (gärna bild)?
Jag tycker att det konstigaste jag sett är denna lilla Klippgrävling. Den sprang omkring i baren på en Lodge i Afrika och jag undrade vad det var för något? Den var så gullig och la sig på sidan så här och vilade lite. Och ...
Vietnam
Pass1,
25 jan. 2013
Updaterad av Bengtar
för 11 år sedan
Hej! Vi är ett par som ska åka till Vietnam om några veckor. Vi ska tillbringa 4 dagar i Saigon och 10 dagar i Phan Thiet. Eftersom vi båda är mycket djur och naturintresserade vore det roligt att besöka någon nationalpark eller liknande. Jag har letat som en galning på nätet men hittar inget ...