Thailand
Avanzaj,
25 jan. 2017
Updaterad av Jo1897
för 7 år sedan
Hej.
Vi är ett par på 25år som åker ner till Thailand den 13:e Dec 2017 - 7:e Jan 2018 och har lite funderingar, jag har varit nere i Thailand ett flertal gånger förut men alltid i Mars/April då, öarna jag har besökt är.
Koh-Chang
Koh-Samet
Koh- Samui
Koh-Tao
Koh-Pangan
Phiphi
Koh-Lanta
...
Thailand
Annakalle,
25 maj 2019
Updaterad av Klara_maria
för 5 år sedan
Hej
Vi är en familj (med ”stora” barn) som funderar på att åka iväg runt 28/12 för arr fira nyår i Asien. Vi vill vara på ett ställe där ”det händer” Funderar på Hongkong, Bangkok, Kuala Lumpur ect. Sedan tänker vi ett ställe med sol och bad.
Vart rekommenderar ni att vi firar nyår?
Vart ...
Australien
Alleved,
10 dec. 2014
Updaterad av Martinat
för 9 år sedan
Hej!
Jag och min nyblivne man med bror och fästmö ska snart till Australien och kommer stanna i Sydney över nyår. Har hört om allt från fina restauranger och mysigt parkhäng till timslånga köer för att få en glimt av fyrverkerierna.
Vad är det som gäller i Sydney över nyrår? Vilka är era ...
Egypten
Cissiburg,
30 nov. 2010
Updaterad av Non
för 13 år sedan
Mina vänner undrar hur vädret är kring jul i Hurgada? Ngn som varit där denna period? Sol? Varmt? Tacksam för svar sfsm. Resan ska visst betalas idag! ... Non: Hej!
Lite sent svar då du troligen redan fått svar på din fråga genom egen erfarenhet, men svarar för andra som kanske undrar...
...
USA
Pelle77,
16 juli 2008
Updaterad av Pelle77
för 16 år sedan
Min sambo o jag har bokat en resa till Florida över jul-trettonhelgen och tänkte koncentrera oss på södra delen. Landar den 23/12 i Miami och rutten som vi tänkt är att direkt köra till key largo. Någon som dykt där och kan rekommendera någon uthyrare? eller annat att se och göra. Kommer bo på ...
Sydafrika
Malinga,
15 feb. 2020
Updaterad av Tiiim
för 2 år sedan
Hej,
Vi är en familj med två barn, 10 och 15 år, som planerar att åka till Sydafrika och hyra bil för att åka och stanna utmed Garden route kommande jul och nyår. Vi har aldrig varit där tidigare. Vi funderar på bästa rutten och guldkort man inte får missa. Vi planerar att vara borta 2-3 veckor! ...