Vart ska man åka?
Jag och sambon håller på och sparar pengar till en resa nästa år och vi vet absolut inte vart vi ska åka!
Så nu undrar jag om det är någon som kan hjälpa till med lite idéer :)
Jag vill ha sol, bad, gärna långa härliga stränder och lite delfiner i närheten skulle inte vara helt fel. Sambon vill ha coola utflykter och lite sevärdheter.
Så, vad rekommenderar ni? ;)
Jag vill ha sol, bad, gärna långa härliga stränder och lite delfiner i närheten skulle inte vara helt fel. Sambon vill ha coola utflykter och lite sevärdheter.
Citerat från resurrection:
Jag och sambon håller på och sparar pengar till en resa nästa år och vi vet absolut inte vart vi ska åka!
Östra Thailand...Sol...Bad...Långa stränder utan föräljare och folk överhuvudtaget.Jag och sambon håller på och sparar pengar till en resa nästa år och vi vet absolut inte vart vi ska åka!
Delfiner hittar du i Chanthaburi, man får simma med dem bla.
Mitt tips :)
FDR
Nu har vi ju inte varit på vår resa än men det var mycket därför vi valde Dominikanska för vår vinterresa. Sol, bad, långa (en del utan turister), vita (och gula) stränder. Valsafari, naturreservat med romantiska vattenfall, båtutflykter, stadsturer till Santo Domingo, såg något om typ monstertrucksafari (inte 100 på den för det var inte vi så intresserade av) och riverrafting för lite häftigare upplevelser. Finns något ställe man kan simma med delfiner också. Bussförbindelser verkar finnas och funka bra om man vill åka runt på egen hand.
Men som sagt var, vi har ju inte varit där än så det kanske inte alls är så härligt som det låter ;o)
Men som sagt var, vi har ju inte varit där än så det kanske inte alls är så härligt som det låter ;o)