Seychellerna
Mkrans,
24 jan. 2013
Updaterad av Vidde
för 11 år sedan
Kan nån snäll själ tipsa om ett bra hotell/guesthouse på Mahé eller Praslin till ett hyfsat pris? Det bör ligga nära en fin strand där det går att snorkla, gärna ha ett kök för självhushåll samt ligga på promenadavstånd från affärer.
Tack på förhand! It's a jungle out there... ... Vidde: På ...
Seychellerna
Tala,
17 juli 2022
Updaterad av Tala
för 2 år sedan
Hej,
Vi är två tjejer som åker i november till Seychellerna. Vi tänker spendera ca 2 nätter på Mahe sedan 5 nätter praslin och 5 nätter på le Digue. Vilken sida på öarna ska man bo för att slippa sjögräs och tång ? samt vilka stränder / delar ska vi ej missa ? ... Tala: Hej,
åhh tusen tack ...
Seychellerna
Lovisa1970,
12 sep. 2017
Updaterad av Asok
för 4 år sedan
Hej på er
Vore så tacksam om tipps om Seychellerna.
Jag och min make funderar och kollar på boende på Mahé,praslin och La digue.
I vilken ordning är bäst att ta öarna? Tänkt landa på Mahé och sedan dom två andra öarna.
Är allt dyrt typ mat, hyra bil/cykel.
Tacksam för alla tipps och info.
// ...
Seychellerna
Annelie76,
24 mars 2017
Updaterad av Gunillad
för 7 år sedan
Hej , vi är en familj som ska tillbringa 2 v på Seychellerna i smb m barnens höstlov, 25 okt-9 nov. Har bokat boende i Praslin på Grand Anse stranden då jag trodde det var "rätt" sida för perioden för att slippa tång som blåser in m vattnet och på stranden men läste nu precis en reseskildring från ...
Seychellerna
Jjjj,
1 jan. 2017
Updaterad av Worldofmarie
för 7 år sedan
Vi funderar på Seychellerna i april. är mest intresserade av bad. hur är vädret då? tips på boende? goda restauranger? hur kan man ta sig till fina stränder förutom att cykla? ... Worldofmarie: >Citerat från Jjjj:
>Så maj är bra? vilka månader mer? (för sol och bad)
>
Man säger ofta att ...
Seychellerna
Millan69,
28 mars 2015
Updaterad av Worldofmarie
för 9 år sedan
Vi är en familj som har tänkt resa till Seychellerna till vintern. Vi har våra barn med oss har passerat 20 år samt en tonåring. Finns det någon som har bra tips på boende, alla tips är välkomna! Eftersom priserna verkar ligga väldigt högt på resorterna kanske det finns alternativ till detta?
Med ...