Updaterad av Zahide
för 15 år sedan
Varför har ni tagit bort priskalendern? ... Zahide: Å tack, hade inte sett det där. Det fanns ju under "Jämför priser" förut så. ... Aquaholic: Jag är visserligen inte reseguiden men ser att priskalendern är kvar. Under fliken flyg, till höger i bild "sök i kalender"
Lycka till! :)
Updaterad av Ziesta
för 13 år sedan
som rubriken lyder, någon som vet en bra sida med billiga sista minuten flyg helst då enkla biljetter, hittar mest med tur och retur överallt! ... Reselover: De enda som har billigare flygbiljetter sistaminuten är väl till Charter-destinationerna i så fall. Jag saknar att kunna söka flyg och få med ...
USA
Satinsilk,
5 juli 2008
Updaterad av Erc
för 14 år sedan
är det någon här som vet?
... Erc: Bokade sommarens USA-resa i helgen. Lärde mig att US Airways flyger direkt mellan Oslo och Philadelphia. Låga priser (9760 för två vuxna och ett spädbarn, i juni), kort flygtid (8h30m dit, 7h50m hem). För mig som bor i Karlstad är det lika långt till Oslo ...
Updaterad av Glenns
för 16 år sedan
Hej
Mallorca är inget bra resmål jul och nyårs helgen -08
Jag vill därför ha tips om vart man kan åka. 2 vuxna 2 barn 5 och 9 år
INTE Thailand. Syftet med resan är sol och bad
Hälsningar Glenn ... Amazinggreys: jag var nyligen i Puerto de Mogán på Gran Canaria, och det kan jag verkligen ...
Italien
Aquaholic,
26 sep. 2007
Updaterad av Aquaholic
för 17 år sedan
Har en väninna som vill till Florens snart, to-sön i okt. Hur bokar vi billgaste flygbiljetten?
Inget boende behövs och helst inget byte. ... Lizzi: Hej, du skrev inte vart ni bor, men Sterling flyger direkt från Köpenhamn och Göteborg. Annars flyger de direkt från stockholm till bologna och ...
Sverige
Hamosh,
19 juni 2007
Updaterad av Ronja
för 17 år sedan
Tjena suttit och kollat runt på resemål i timmar nu.
Men kan inte komma fram till något.
Vill ha nått spännande, äventyr mixat med sol & bad.
Kom gärna med förslag tacksam för hjälp.
Med undantag från Grekland, Egypten, Spanien då jag varit där.
... Marlene: Hej!
Du kan jämföra priser ...