Updaterad av Helen69
för 8 år sedan
Hej, kan någon tipsa mig om ett bra resmål över höstlovet. Jag har två barn på 10, 13 år som gärna vill åka till värmen en vecka. Helst inte kanarieörna eller egypten. Tack på förhand!
Hälsning Johanna ... Helen69: Kan rekommendera medelhavs kryssning. Åkte förra året med barnen 10 år och 13. 1 ...
Updaterad av Simpleday
för 12 år sedan
Hej! Har ni tips på resmål på höstlovet (v 44)? Det är jag, sambon o mina 2 barn, 12 o 14 år, som vill iväg. Vi har varit på Lanzarote, Egypten, Gran Canaria och Cypern, så det lockar inte igen. Gärna sol o värme, men också intressanta utflyktsmål. Funderade på Florida, men känns för långt bort för ...
Updaterad av Aquaholic
för 17 år sedan
Någon som vet vart man kan resa på höstlovet vecka 44 för värme och lite party?
vi är 4 party sugna killar 18-20 år som vill komma bort från sverige och kylan en vecka, så är det någon som har en ide på vart man kan åka?
... Tomh: okej, något jag glömde skriva är att vi gärna har lite strand och ...
Nordamerika
Milli222,
18 jan. 2020
Updaterad av Milli222
för 4 år sedan
Hej
Vi är en familj med två barn 9 och 13 år som vill åka till Los Angeles 2021 då vi har två barn i skolan måste vi åka på ett lov, vi funderar på påsklov eller höstlov då det förhoppningsvis är lite billigare då är på sommarlovet.
Men svårt att välja vilket som är bäst vi vill kunna bada i ...
Updaterad av Floridasidan
för 6 år sedan
Börjat planera för en resa till Florida med två barn, 11 och 14, och kan bara åka kring skollov. Jag undrar därför när det är bäst att åka med tanke på väder, priser och trängsel i parker? Grovplanering är två veckor med 3-4 stopp (typ miami, key west, tampa, Orlando). Valet står mellan att ta ...
Förenade Arabemiraten
Bonjovii,
6 sep. 2016
Updaterad av Spirello
för 7 år sedan
Hej, vi ska åka med familjen till Dubai en vecka på höstlovet. Barnen är 12 och 13 år.
Hur är vädret?
Skulle vilja ha lite tips på aktiviteter?
Ökentur, någon som har tips på sådatack på förhand ... Spirello: >Citerat från Daquiri:
>Wild Wadi, ett äventyrsbad för både vuxen och barn.
>
...