Vart åker man i mars?

25 aug. 2007 15:48
Visningar: 470
Hej hej. Jag skulle vilja ha tips på bra resemål i mars månad. Jag vet inte hur mycket pengar jag hinner spara ihop så något lite billigare men inte snålt dock. Förra året va jag i Thailand å det kostade ca 15000 måste nog ha något billigare i år. Om du har lust att följa med så säg till, för än har jag ingen som säkert kan.
Av Familyb
26 aug. 2007 16:58
Boka nu och åkt till Florida billigt....under 5000:- flyg T&R inkl skatter. Boendet och maten är ju billigt tack vare dollarkusren och väldigt behaglig temperatur i mars, om man vill ha party är det ju dessutom sprigbreak i USA då vilket borgar för mycket ungdomar och håll i gång, se dock till att ha boendet förbokat hemifrån då det blir FULLT tack vare just springbreak....Så vårt tips är Florida..... eller Karibien. Hälsningar FamilyB
Av Kattens
26 aug. 2007 22:01
Skulle absolut välja Egypten och Hurghada! Perfekt tid att åka på. Och det är inte alls dyrt. Massor med sol. Och hur mycket som helst att titta på om man vill det. Inga problem att åka till både Kairo och Luxor därifrån. Det är även billigt att leva där nere.