Sverige
Helloyou,
25 feb. 2017
Updaterad av Helloyou
för 7 år sedan
Hej!
Jag är såå sugen på att åka skidor, men har ingen att åka med! Behöver tips och råd!
Funkar det att åka på skidresa själv i Sverige?
Tips på skidorter? Jag är nybörjare på skidor och behöver hyra utrustning. Jag kommer tyvärr inte ha någon bil, och behöver därför ha nära till backen ( ...
Österrike
Sofieja,
7 apr. 2014
Updaterad av Yessie
för 8 år sedan
Hej
Jag funderar på att ta med familjen till Alperna och åka skidor nästa år på påsklovet, men påsklovet är vecka 15. Är det för sent att åka till Alperna då? ... Yessie: Hej!
Hur gick det med resan, kom ni iväg? Samma problem detta år, påsken är v 15 igen... Det verkar vara väldigt svårt att ...
Updaterad av Vittjarn
för 8 år sedan
Hej vi är ett glatt gäng 40-50 åringar som funderar på att åka en vecka till Alperna och undrar vilken ort som skulle passa oss bäst. Vi är medelbra skidåkare (ett par av oss är nybörjare) och gillar långa härliga backar.
Afterski och en härlig fest-stämning är nästan lika viktig för oss som ...
Italien
Jeanette1968,
3 dec. 2015
Updaterad av Ackrediterad
för 8 år sedan
Någon som har erfarenhet att åka till Champoluc? landa i Milano el Turin får olika förslag på paketresor..
jeanette ... Ackrediterad: Inte varit där själv, men ett par bekanta som vi träffade nyligen berättade att Champoluc är ett jättebra skidställe. Bra backar överlag och framförallt inte så ...
Sverige
Miliam,
13 dec. 2015
Updaterad av Miliam
för 8 år sedan
Hej!!!
Vi brukar åka på solsemester men nu har jag fått fnatt och vill åka skidor några dagar över nyår... Med kort varsel letar jag febrilt på nätet men har inte en blekaste aning vart jag ska kolla....
vi har aldrig åkt skidor och jag vet att jag är sent ute men jag vill gärna ha hjälp... ...
Spanien
Monki66,
2 nov. 2014
Updaterad av Monki66
för 8 år sedan
Hej!
Är det någon som har varit och åkt skidor i Sierra Nevada i Spanien?
Tar gärna emot tips om bra boende i byn och även bästa tiden att åka dit!
Hälsningar Monica ... Jonnyx: Skidåkningen i Sierra Nevada är riktigt bra, allra bäst är det på våren februari - april.
Liftsystemet är ...