Varning för HolydayPhone
Hejsan!
Jag var på en 14-dgrstripp till Ceylon i januari och ville undvika höga mobilkostnader under resan. Jag köpte därför ett sim-kort från HolydayPhone där utförliga instruktioner medföljde kortet. Nogsamt följdes dessa instruktioner, men döm om min förvåning, då kortet inte fungerade när vi anlände till resmålet. Jag mailade till H-P, vilka tyckte jag skulle starta om telefonen och pröva igen. Jag testade ALLA sätt, men det fungerade inte ändå. Efter mer än halva tiden, kom ett mail från H-P att de "glömt" att aktivera kortet! De ursäktade sig och lovade kompensera mig, då jag kom hem.
Efter hemkomst och kontakt, visar det sig att den fantastiska kompensationen från deras sida, var att betala tillbaka pengarna, för ett kort jag inte kunnat använda!!! De olägenheter jag haft och de extra kostnader jag drabbats av, var mina egna problem!! Servicenivån påminner om den jag stötte på under min resa till Sovjetunionen för 35 år sedan...........
Jag var på en 14-dgrstripp till Ceylon i januari och ville undvika höga mobilkostnader under resan. Jag köpte därför ett sim-kort från HolydayPhone där utförliga instruktioner medföljde kortet. Nogsamt följdes dessa instruktioner, men döm om min förvåning, då kortet inte fungerade när vi anlände till resmålet. Jag mailade till H-P, vilka tyckte jag skulle starta om telefonen och pröva igen. Jag testade ALLA sätt, men det fungerade inte ändå. Efter mer än halva tiden, kom ett mail från H-P att de "glömt" att aktivera kortet! De ursäktade sig och lovade kompensera mig, då jag kom hem.
Efter hemkomst och kontakt, visar det sig att den fantastiska kompensationen från deras sida, var att betala tillbaka pengarna, för ett kort jag inte kunnat använda!!! De olägenheter jag haft och de extra kostnader jag drabbats av, var mina egna problem!! Servicenivån påminner om den jag stötte på under min resa till Sovjetunionen för 35 år sedan...........