Varning för att som bilist besöka Vansbro
Knappast någon ger tecken före sväng i detta samhälle, hänsynslöst, farligt och olagligt.
Trafikanter (antal en) körde på vänster sida av vägen.
Citerat från Lander123:
Knappast någon ger tecken före sväng i detta samhälle, hänsynslöst, farligt och olagligt.
Haha, sådär är det ju lite här och var faktiskt, tom i Stockholm :)Knappast någon ger tecken före sväng i detta samhälle, hänsynslöst, farligt och olagligt.
Mvh
Ja, det är sant att problemen finns på många håll i landet. Jag har rest runt i Sverige väldigt mycket med bil. Under dessa resor var dock Vansbro i särklass sämst och farligast.
Jag vill återigen varna alla som läser detta för att resa dit. Minst två gånger var det nära till olyckor under mitt korta besök i Vansbro. (I och för sig kanske man har skärpt sig under senare tid, man kan alltid hoppas. Pollisen är också vidtalad).
Jag vill återigen varna alla som läser detta för att resa dit. Minst två gånger var det nära till olyckor under mitt korta besök i Vansbro. (I och för sig kanske man har skärpt sig under senare tid, man kan alltid hoppas. Pollisen är också vidtalad).