Varning för Agoda.Com dom stjäl pengar från ditt konto. Vet någon vart jag kan vända mig!
Befinner mig i Thailand sedan januari. Bokade 2 veckor Bungalow på Koh Pangnan gjenom Agoda.Com. När jag kom till resorten så hadde dom get någon annan Bungalowen och så försökte dom pressa mig att ta en säng i sovsal. Jag vägrade och sa att då får det vara. Receptionisten skulle ordna med bokningen så att jag inte skulle belastas. Agoda tog trots det nästan 5000 Skr från mitt konto och har sedan mitt första email till dem om detta bara krånglat. Dom begär kvitton, banknummer ja allt möjligt för att som dom säger ska kunna försöka gå vidare. Jag bokade genom en svensk agoda site men dom var snabb att lämna över ärendet till singapors Agoda. Jag har skrivit till Agoda i Sverige men ingen svarar. Varje dag så får jag ett nytt krav på något......Det är ju typiskt att man ska bli av med så pass stor summa av reskassan. Nu så börjar det luta åt svindel. Agoda.com kan man inte lita på VARNING. Anna Hellgren Re: Agoda Booking ID 251296201 Check-in January 27, 2018. Ifall nu någon seriös Agoda anställd ser detta!
Medlemmen har tagit bort svaret