Thailand
Z79,
29 aug. 2024
Updaterad av Z79
för 11 veckor sedan
Vi är två vuxna, 45 plus som tänkte stämpla ut i två månader för att kunna bo och till viss del jobba från Thailand. Vi tänkte hyra ett hus för att kunna njuta fullt ut. Sambon kan jobba där uppkoppling finns och jag hakar på. Önskan är att kunna bo nära vattnet för att njuta av snorkling och bad ...
Sri Lanka
Coronet,
28 juli 2023
Updaterad av Coronet
för 1 år sedan
Min sambo och jag åker till Sri Lanka i april nästa år, det är vårt första besök i landet och vi ska stanna i två veckor. Jag har läst tidigare inlägg men de har några år på nacken så jag ber om lite uppdaterade synpunkter!
Upplägget för vår resa ser, än så länge, ut så här; först en natt i ...
Updaterad av Ayunggyan
för 1 år sedan
I april nästa år fyller jag 60 och vill fira det med att åka tillsammans med sambon på safari samt sol och bad. Jag hade tänkt mig Tanzania och Zanzibar men inser nu att safari i Tanzania i april inte är så lyckat eftersom det är regnperiod då. Tydligen är Sydafrika ett bättre val och nu vill jag ...
Spanien
Gamlingarna,
20 sep. 2022
Updaterad av Babbo
för 2 år sedan
Hur är det att resa till Mallorca i början av april? ... Babbo: Nej i april är det inte badvänligt! Förutom i uppvärmd pool.
Har man tur kan det vara sol och 25° på dagen men det kan också vara ganska kallt. Det viktiga är att boka boende med värme ifall kvällar och nätter är kyliga. ... ...
USA
Sigge_10,
3 jan. 2020
Updaterad av Albin02
för 4 år sedan
Hej!
Jag skulle behöva lite råd och tips inför vår planerade resa till Florida.
Det här är första gången vår familj reser utanför Europa och jag vill att det ska bli en rolig resa för barnen.
Vi har ännu inte bokat resan men tänkte resa två veckor i början av April. Det verkar vara billigast ...
Asien
Wistromemelie,
28 nov. 2019
Updaterad av Erik777
för 4 år sedan
Jag och min kille kommer flyga till Singapore i början av April. Sedan har vi tänkt oss antigen något ställe i Indonesien eller Borneo. Det vi vill få ut av resan är sol och bad, gärna djur, natur och andra utflykter. Några tips och hur är det med vädret.
Mvh Emelie ... Erik777: >Citerat ...