Updaterad av Erik777
för 1 år sedan
Hej. Vi är en familj med 3 barn; Niki 1 år och 8 månader, Holly 6 år och Axel 16 år (som kanske kommer åka med). Vi vill ut och resa i 2 v i november till ett varmt ställe. Vi älskar mat och vill inte åka charter utan gärna ha det rätt så icke exploaterat dvs inga stora hotellkomplex och dyra ...
Updaterad av M4sta86
för 2 år sedan
Ska resa med mina två tonårsdöttrar 15-20 dagar i oktober/november.
Med osäkert världsläge, inflation och kort framförhållning hoppas jag kunna få era tips kring destination.
Önskar: värme men inte nödvändigtvis supersoligt, grön grönska och fin natur, möjligheter till varierade aktiviteter ...
Updaterad av Ixploretheworldcom
för 5 år sedan
Jag och min sambo har funderingar på att ta en resa omkring mitten av november i år och vara iväg i ungefär två veckor. Jag har gjort lite research på passande resmål men känner att jag inte hittat "det" än.
Önskemål: Vi vill att det ska vara varmt i luften och i vattnet så det är skönt att ...
Updaterad av Floridasidan
för 8 år sedan
Hej!
Vi är ett par i 45-årsåldern som har tänkt resa till värmen en vecka i mitten av november.
Eftersom vi ska vara borta en vecka är flygtiden av betydelse.
Vi har funderat på Teneriffa, men även på Kap Verde men är rädd för att det är för lugnt? Vi vill kunna hyra bil eller på annat sätt ...
Updaterad av Emh87
för 10 år sedan
Hej.
Försöker planera in en resa tillsammans med mina barn i november 2014 då jag fyller 50, men som ensamstående är ju inte kassan så bra.
Kan någon av er hjälpa mig med tips och råd??
Tas MYCKET tacksamt emot, då allt känns som en djungel just nu och jag hittar inget billigt altrenativ. Ena ...
Spanien
Mariapaa,
9 aug. 2008
Updaterad av Sommar1
för 14 år sedan
Funderar på att åka med mamma till gran canaria i slutet på oktober, och min fråga är helt enkelt: är det varmt där då (alltså, blir man brun?)? Läser på b.la. Vings hemsida att det är 26 grader i oktober.. Men känns lite som en chansning vädermässigt att åka då, eller?
Alternativet är Egypten ( ...