Grekland
Anna2014,
24 jan. 2014
Updaterad av Gramoz
för 10 år sedan
Hej!
Har en semestervecka i månadsskiftet april/maj, och ev. tänkt besöka Rodos då. Vad säger ni som besökt ön många gånger, hur är vädret? Eller ska vi välja en annan ö/annat land? Vilket isf (av Medelhavs länderna)?
Tacksam för svar :) ... Gramoz: Satsa på albanien , du kommer bli chookad. ...
Europa
Monstertruck,
5 jan. 2014
Updaterad av Dromresa
för 10 år sedan
Hejsan!
Vi är två tjejer som är väldigt resesugna.
Vi tänkte oss cypern, spanien, kreta, teneriffa, rhodos osv :)
Nu har vi hört lite olika åsikter om detta..
Vi tänkte åka på skärtorsdagen och vara borta en vecka, men då säger folk att dessa ställen är det kallt på, stämmer det?
Vi vill ju ...
Grekland
Mothmoth,
26 feb. 2011
Updaterad av Kroatien
för 13 år sedan
Har bara ca 9 dagar och känner att jag behöver komma iväg, har ni några förslag till en resa i mitten av april, Kreta verkar vara det enda alternativet jag hittar?
Tack på förhand
Jack ... Reshelp: Turkiet eller Dubai är en bra ställe att resa till April månaden. Tala med Indcen resor eller ...
Grekland
Angelica_,
28 jan. 2010
Updaterad av Chagana
för 14 år sedan
Undrar lite hur kreta e i april ? e de bad å sol väder ? regnar de mkt ? vad kan man hitta på om de skulle va dåligt väder ? lr vad hitta på om de e fint väder men man vill göra nåt annat än att sola ? nån som varit där som kan dela med sej lite ? tack på förhand ! ... Chagana: Vad kul att du ...
Europa
Angelica_,
6 feb. 2009
Updaterad av Msdr
för 15 år sedan
Vill åka utomlands så snart som möjligt men har märkt att de inte e så varmt innan typ april vart ska man åka ? har funderat på tex , Teneriffa , Cypern , Rhodos Turkiet ex . va tror ni ? ... Ingridhell: Hej!
Jag svarar ang fråga om Rhodos i april...Av mina 23 besök på Rhodos har drygt hälften ...
Spanien
Juliat,
22 jan. 2017
Updaterad av Babbo
för 7 år sedan
Nu har jag bokat en långweekend i slutet av april (ons-mån) då min sambo fyller 25!
Tror han kommer bli väldigt glad, vi har aldrig varit där förut men vi vill gärna ha lite värme, en mysig stad med god mat å mysiga caféer, å sen möjlighet till fina promenader osv. Shopping lockar inte oss, så ...