Updaterad av Brigitta
för 16 år sedan
Vill gärna åka till sol och värme några veckor under min jul och nyårsledighet. Vanan trogen letade jag flygresor till Thailand men upptäckte ganska snart att dom biljetterna var uppe i 13000 redan vilket är betydligt mer än jag hade tänkt mig lägga på själva flygbiljetten.
Vilka fler ställen ...
USA
Emilia80,
3 nov. 2019
Updaterad av Frusang
för 5 år sedan
Hej, vi är en familj på 2 vuxna och 2 barn (5 och 9 år gamla) och vi ska till Florida över jul och nyår.
Vi landar i Tampa, vart i Florida är det varmast?
Vart i Florida rekommenderar ni att man ska bo?Vi gillar sol och bad men är ingen familj som bara kommer att ligga på stranden utan vill ...
USA
Frusang,
22 aug. 2019
Updaterad av Dalton17
för 5 år sedan
Hej!
Första långväga familjeresan för 2 vuxna + 3 barn, 2 veckor. Har bara köpt flygbiljetter än. Anländer i Tampa kl. 16:00 den 15 dec. Jag håller på att lusläsa forumet. Förstår att vi nybörjare är tröttsamma med liknande frågor, men detta är så svårt… Vi inte några vänner att tillfråga. Vi ...
Annawinzell,
18 mars 2019
Updaterad av Gunillad
för 5 år sedan
Hej,
Sitter å klurar på en resa över jul och nyår medan snöslasket viner på tvären utanför dörren.
Skulle vilja åka till sol och värme över jul och nyår. Har alltid velat fira jul i solen, men resten av familjen har inte velat det, men i år tänkte jag åka.
Har funderat på både Asien och ev ...
Alexander_e_b,
17 okt. 2017
Updaterad av Sus70
för 6 år sedan
Hej,
Önskar massor av tips var man åker över jul och nyår?
Kravet är att det ska vara sol och varmt :)
Vartsom egentligen (Ingen charter) ... Sus70: >Citerat från Miasteffie:
>Filippinerna eller Bali, båda 2 är toppenställen. Eller Sri Lanka har själv inte varit där men planerna är att åka ...
Sri Lanka
Zarosa,
17 apr. 2018
Updaterad av Kalleftw
för 6 år sedan
Hej jag och min kära sambo bestämde oss för att till det här året ska vi strunta i allt vad jul heter och åka iväg på ett äventyr. Vi båda är väldigt sugna på Sri Lanka.
Vi är båda resevana och brukar inte boka boende i förväg. Men eftersom vi planerat att åka under högsäsong så har vi insett ...