Indien
Indien2014,
22 feb. 2014
Updaterad av Ajsingh
för 8 år sedan
Jag har annu inte hittat nagon resekompis sa det kan handa att jag kommer aka sjalv till Mumbai, Bikaner (kamelsafari), Varanasi (floden Ganges), Agra (Taj Mahal) och Delhi. Tips? Borde jag strunta i att aka om jag inte hittar nagon att resa med? ... Ajsingh: Citerat från Indien2014:
>Jag har ...
Indien
Begesk,
18 aug. 2010
Updaterad av Begesk
för 14 år sedan
Jag skulle uppskatta att höra Era erfarna synpunkter på min ”ryggrad” för en reserutt till Indien enligt följande:
18 dec
Avresa från Göteborg. Pris ca 7 000 – 8 000 kr inkl skatt och avgifter
19 dec
Ankomst Delhi kl.06.25
Hotell: 3 ½ stjärnigt hotell, Connaught Inn? Är det OK?
Vad finns ...
Indien
Indien2014,
27 feb. 2014
Updaterad av Indien2014
för 10 år sedan
Jag har hort att tagen kan vara ganska langsamma, sa jag undrar hur svart det ar att halla schemat? Ar det vart att boka alla tag i forskott eller kommer jag bara missa allihop pga forseningar? (Ar alla tag forsenade borde det ju dock losa sig haha). Min plan ar:
Jaipur-Bikaner: 3 dagar i ...
Indien
Milliz,
9 dec. 2013
Updaterad av Birgere
för 10 år sedan
Jag skulle vilja besöka Taj Mahal och Varanasi. Har letat efter arrangerad gruppresa utan att finna något. Någon som har bra tips att dela med sig hur man på bästa sätt kan besöka dessa platser? Hälsningar Camilla ... Vittjarn: Hej
Som i många länder så släpper man inte gärna in organiserade ...
Indien
Daisey,
13 jan. 2008
Updaterad av Bpacker
för 16 år sedan
Jag ska åka till Indien. Jag vill se Delhi, Agra, Jaipur samt Varanasi och jag vill också bada och sola.
Funderade på en flygstol till Goa, 3 veckor. Är det någon som har varit där, hur åker man mellan städerna? Jag vill inte ha party, funkar Goa?
Alla tips är välkomna ... Bpacker: Delhi, Agra, ...
Indien
Moth63,
8 nov. 2011
Updaterad av Moth63
för 13 år sedan
Hej alla
Funderar på att sticka till indien eller thailand, har dock varit överallt i thailand men aldrig i Indien, frågan är vart man åker?
Tack på förhand
Jack ... Joakimn: För att ge ett bra råd så hade det varit bra att veta, hur länge och hur resvana är ni,Vad vill ni ha ut av resan ...